$
פרסום ושיווק

"כלכליסט" מסיים שנה כאתר הכלכלי המוביל ומגדיל את הפער מול המתחרים

החשיפה השבועית לאתר "כלכליסט" זינקה לשיא של 17% הממקם אותו במקום ה-13 בקרב כלל האתרים בישראל, כך לפי סקר TIM

שירות כלכליסט 14:0019.12.11

"כלכליסט" משלים שנה מלאה כאתר הכלכלי המוביל בישראל מאז שנכנס לדירוג סקר TIM בדצמבר 2010. על פי הסקר המעודכן, במהלך נובמבר הגדיל אתר "כלכליסט" את הפער מול המתחרים, "דה מרקר" ו"גלובס", ודורג במקום ה-13 מבין כלל האתרים בישראל. "דה מרקר" דורג במקום ה-18 באוקטובר ואילו אתר "גלובס" במקום ה-17.

 

גם החשיפה השבועית לאתר "כלכליסט" הגיעה לשיא והסתכמה ב-17% מכלל הגולשים במהלך נובמבר. מדובר ב-677 אלף גולשים ייחודיים בשבוע. החשיפה השבועית לאתר "דה מרקר" הגיעה ל-13.4% מכלל הגולשים ולאתר "גלובס" ל-13.5%. 

סקר TIM לנובמבר 2011 סקר TIM לנובמבר 2011

 

אתר "כלכליסט" מוביל גם בגלישה ממקומות העבודה ומדורג במקום ה-9 בנובמבר. אתרי "גלובס" ו"דה מרקר" מדורגים במקומות ה-10 וה-13 בהתאמה.

 

אלה מימצאיו של סקר TIM שפורסמו היום. גם בסקר הקודם, שפורסם בחודש נובמבר 2011 דורג "כלכליסט" ראשון בין האתרים הכלכליים בישראל, וכך גם בסקרים הקודמים שהתייחסו לגלישה בחודש אוקטובר, ובחודשים שקדמו לכך החל מדצמבר 2010, אז נכלל לראשונה "כלכליסט" בדירוג TIM.

 

על סקר TIM נמתחת ביקורת וממצאיו שנויים במחלוקת. עם זאת, יצויין כי בשנים האחרונות הבליטו "דה מרקר" ו"גלובס" את ממצאיו.

 

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x