$
פרסום ושיווק

פובליסיס שוב רוצה לרכוש את באומן

על פי גורמים בענף כבר קיים מתווה לעסקה: פובליסיס תקנה את באומן־בר־ריבנאי בכמה פעימות על פני כמה שנים - בדומה לרכישת שלמור־אבנון־עמיחי בידי Y&R העולמית ורכישת רוב המניות של מקאן אריקסון ישראל בידי מקאן העולמית - כאשר בשלב הראשון הוא ירכוש כ־20%

שלי פריצקר 09:3015.12.11

חודשו המגעים לרכישת משרד הפרסום העולמי באומן־בר־ריבנאי בידי פובליסיס הצרפתית, קבוצת הפרסום השלישית בגודלה בעולם. המיזוג עמד על הפרק כמה פעמים במהלך העשור האחרון אולם העניין לא צלח. כעת נדמה שהסיכויים לכך גברו.

 

על פי גורמים בענף כבר קיים מתווה לעסקה: פובליסיס

תקנה את באומן־בר־ריבנאי בכמה פעימות על פני כמה שנים - בדומה לרכישת שלמור־אבנון־עמיחי בידי Y&R העולמית ורכישת רוב המניות של מקאן אריקסון ישראל בידי מקאן העולמית - כאשר בשלב הראשון הוא ירכוש כ־20%. היקף העסקה עדיין לא ידוע.

 

לקבוצת פובליסיס יש שלושה מותגי פרסום: פובליסיס, סאצ'י אנד סאצ'י וליאו ברנט. בישראל היא פועלת באמצעות גלר נסיס (תחת פובליסיס), באומן־בר־ריבנאי (שלו הסכם ייצוג עם סאצ'י אנד סאצ'י), חברת הרכש זניט מדיה, פובליסיס דיאלוג וחברת האינטראקטיב אידיאולוג'יק.

 

פובליסיס מתכוונת לרכוש את באומן־בר־ריבנאי על כל אחזקותיו והחברות־הבנות שלו, ומתכוונת להפעיל בישראל חברת מדיה נוספת לצד זניט מדיה. חברה זו אמורה לקלוט, בין השאר, את תקציבי הפרסום של גלר נסיס המתנהלים כיום במדיה קום.

 

ענף הפרסום עובר אמנם תקופה בעייתית לנוכח המשבר הכלכלי הפוקד את אירופה, אבל ההערכה היא שפובליסיס רוצה לקנות את באומן הנמצא בצמיחה מתוך תקווה שהמשרד ישפר את אחיזתה בשוק הישראלי, לאחר שנחלה כמה אכזבות בשוק המקומי.

 

מיאיר גלר, יו"ר משותף של קבוצת פובליסיס בישראל, לא נמסרה תגובה. לדברי יורם באומן, "לאורך השנים היו כמה שיחות עם פובליסיס בעניין. אני מאוד אשמח אם יקרה משהו".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x