• תפריט
שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
פרסום ושיווק

מודי כידון: "אני קורא למפרסמים לרכוש זמן אוויר מראש בערוץ 10"

יו"ר איגוד חברות הפרסום מקווה לגייס מחצית מהחוב של ערוץ 10 - 30 מיליון שקל. "על המפרסמים להצטרף למאבק להצלת הערוץ, כי אם יישאר ערוץ מסחרי אחד הם יהיו בין הנפגעים המרכזיים"

שלי פריצקר 11:0314.12.11

מודי כידון, יו"ר איגוד חברות הפרסום והבעלים של משרד הפרסום גיתם, קורא למפרסמים לקנות בתקופה הקרובה זמן אוויר מראש בערוץ 10 לשנת 2012 בהיקף 30 מיליון שקל. לדבריו, מדובר בפחות מ-10% מתקציב הפרסום השנתי של ערוץ 10. כידון ציין עוד, כי "הזרמת הכספים תסייע לערוץ 10 לצלוח

את המכשול שהעמידה בפניו ועדת הכלכלה בהחלטתה האחרונה, ולשלם את חובותיו". הסכום שהוא מציב מהווה מחצית מהחובות של ערוץ 10 למדינה שעליו לפרוע בשבועיים הקרובים.

 

כידון הוסיף ואמר, כי "על המפרסמים להצטרף למאבק להצלת הערוץ, שכן אם יישאר ערוץ מסחרי אחד, הם יהיו בין הנפגעים המרכזיים. סגירת הערוץ תביא להעלאת מחירי הפרסום שישפיעו בצורה ישירה על המשק הישראלי". ככל הידוע מספר מפרסמים גדולים במשק כבר הביעו תמיכתם במהלך.

 

לפני כמה שבועות שלח כידון מכתב תמיכה בערוץ 10 לחברי ועדת הכלכלה, שבו קרא להם להתערב ולדחות את פירעון חובותיו של הערוץ: "כפי שנהוג בכל העולם בעת משבר כלכלי, כך יש גם לנהוג במקרה הזה עם ערוץ 10. הרי הערוץ אינו מבקש מחיקת חובות, הוא מבקש דחייה בתשלומי החוב. מדינות, חברות וגופים בכל העולם מקבלים אשראי בפריסת חובותיהם, כדי שיוכלו להתקיים לטובת האזרחים. זו ללא ספק ההחלטה שעל מקבלי ההחלטות, ויושבי בית המחוקקים במדינת ישראל, לקבל".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x