היתה פה מחאה? עלייה של 3.6% במכירות רשתות השיווק באוגוסט-אוקטובר
זאת בהמשך לעלייה של 1.9% בחודשים מאי-יולי. על פי נתוני הלמ"ס נרשמה גם עלייה של 4.6% בפדיון של רשתות המזון
עכשיו זה רשמי: למרות המחאה החברתית המכירות של רשתות השיווק ורשתות המזון המשיכו לצמוח, כך מפרסמת הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. לפי הנתונים, בחודשים אוגוסט-אוקטובר 2011 (נתוני מגמה בחישוב שנתי) היתה עלייה של 3.6% (במחירים קבועים) בסך כל המכירות ברשתות השיווק, זאת בהמשך לעלייה
עוד עולה, כי נרשמה עלייה של 4.6% (במחירים קבועים) בפדיון של רשתות המזון, זאת לאחר עלייה של 1.6% בחודשים מאי-יולי 2011.
נתוני הפדיון ברשתות השיווק מתייחסים לרשתות המתמחות במזון ולרשתות המתמחות במוצרים אחרים: מוצרי טקסטיל והלבשה, הנעלה, מוצרים בני קיימה, כלי בית ו"שונות" - מוצרי קוסמטיקה, תרופות, צעצועים, ספרים ציוד משרדי ואופטיקה.
פדיון הרשתות המוגדרות כרשתות מזון כולל את הפדיון גם ממכירת חומרי ניקוי ומוצרים אחרים.