• תפריט
פרסום ושיווק

טיב טעם תייבא באופן קבוע את מוצרי המותג הפרטי של קרפור

מדובר בצעד חריג - שכן רשתות המזון בישראל מוכרות מותגים פרטיים הייחודיים לכל רשת, ולא מוצרי מותג פרטי של רשת אחרת

גיל קליאן 09:0224.10.11

טיב טעם תייבא באופן קבוע מוצרים של המותג הפרטי של קרפור, כחלק מהמגוון הרגיל של חנויותיה - כך נודע ל"כלכליסט". שיתוף הפעולה בין טיב טעם לרשת הענק, שהחלה את דרכה כרשת צרפתית אך כיום מפעילה חנויות במדינות רבות בעולם, החל במסגרת חודש צרפת ברשת. שיתוף הפעולה היה אמור להיות

מוגבל לחודש, אך לאחר שכמה מהמוצרים של קרפור התגלו כמוצרים שמייצרים מכירות גבוהות, הוחלט להמשיכו.

 

מדובר בצעד חריג - כיום רשתות המזון בישראל מוכרות מותגים פרטיים הייחודיים לכל רשת, אך אין רשת שמוכרת מוצרי מותג פרטי של רשת אחרת.

 

לדברי יוסי שלו, סמנכ"ל סחר ושיווק בטיב טעם, קניית המוצרים מקרפור זולה יותר לטיב טעם מאשר רכישות מהספקים והיצרנים עצמם. "אני לא הייתי קונה קונטיינר שלם מאותו מוצר. לא הייתי מסוגל מבחינת היקפים. קרפור יכולה לייצר עבורי מגוון שממלא קונטיינר שלם. קרפור אמנם מוכרת לי את זה ברווח, אבל זה עדיין זול יותר מלקנות במפעל". עד כה מכרה טיב טעם כמה עשרות מוצרים של קרפור, כאשר רק חלקם נושאים את שם המותג. מדובר בעיקר ביינות, גבינות, עוגיות ורטבים. שלו אמר כי אין כעת כוונה להרחיב את שיתוף הפעולה לרשתות עולמיות נוספות כמו טסקו הבריטית, הנחשבת למובילה עולמית במוצרי המותג הפרטי.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x