שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
פרסום ושיווק

בגלל המחאה? ירידה של 0.7% במכירות של רשתות המזון ביוני-אוגוסט

זאת לעומת עלייה של 0.3% בחודשים מרץ-מאי. בתוך כך נרשמה עלייה של 2.1% במכירות של רשתות השווק

כתב כלכליסט 13:4825.09.11

האם המחאה החברתית והקריאה לחרם על הקוטג' של תנובה השפיעו על כלל המכירות ברשתות המזון? הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מפרסמת כי בחודשים יוני-אוגוסט 2011 חלה ירידה של 0.7% (במחירים קבועים) בפדיון של רשתות המזון, זאת לעומת עלייה של 0.3% בחודשים מרץ-מאי 2011.

 

לעומת זאת,

ברשתות השיווק דווקא רשמו עלייה של 2.1% (במחירים קבועים) בסך הפדיון, זאת בהמשך לעלייה של 1.7% בשלושת החודשים מרץ-מאי 2011.

  

נתוני הפדיון ברשתות השיווק מתייחסים לרשתות המתמחות במזון ולרשתות המתמחות במוצרים אחרים: מוצרי טקסטיל והלבשה, הנעלה, מוצרים בני קיימה, כלי בית ו"שונות" – מוצרי קוסמטיקה, תרופות, צעצועים, ספרים ציוד משרדי ואופטיקה.

 

פדיון הרשתות המוגדרות כרשתות מזון כולל את הפדיון גם ממכירת חומרי ניקוי ומוצרים אחרים.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x