גיתם BBDO מרחיבה את מחלקת הדיגיטל
משרד הפרסום מקים יחידת דיגיטל קומרס שתנסה להגיע ללקוח בשלב טרום הרכישה של מוצר
משרד הפרסום גיתם BBDO ממשיך להרחיב את מחלקת הדיגיטל ומקים את יחידת Digital Commerce, שמתמקדת בזירת החיפוש והמידע שהלקוח מבקש למצוא בטרם יבצע רכישה. השירות יכלול פילוח קבוצות רלבנטיות למוצר, יצירת שיח סביב המוצר ותוכן סביבו, והנעה לפעולה. לדברי מיכל המאירי, מנכ"לית גיתם,
בראש היחידה החדשה יעמוד דרור ליבר, שחזר משהות של 18 שנה בארה"ב, שם התמחה בניהול אסטרטגיות דיגיטיליות לחברות כמו Kmart, JCrew, ו־Payless Shoesource.
לדברי המאירי, "היום הדרך לחיבור בין הצרכן למוצר קצרה יותר, לעומת ה'לידים' שאליהם מגיעים מהבאנרים ומהקישורים הממומנים, שלא תמיד מבטיחים מכירה".