$
פרסום ושיווק

מקדונלד'ס מכניסה לסניפים תוכנה המחשבת ערך תזונתי מדויק לכל הזמנה

עמרי פדן, מנכ"ל הרשת: "מקדונלד'ס ישראל מקדימה את הרשת העולמית בכל נושא הבריאות"

אורנה יפת 08:3309.12.10

מקדונלד'ס ישראל ממשיכה לבצע מהלכים בתחום הבריאות. הרשת מתחילה להפעיל בקופות הסניפים תוכנה המחשבת את הערך התזונתי של כל המוצרים המוצעים בתפריט, גם עבור מוצרים שהוזמנו לפי בקשת הלקוח, והופחת מהם מרכיב מסוים או שיש בהם תוספת חריגה. התוכנה מפיקה מדבקה שמוצמדת למוצר ומפורטים

בה הערכים התזונתיים לפי משקל, קלוריות, שומנים, שומן רווי, חלבונים, פחמימות, כולסטרול, סיבים ונתרן. בנוסף מפרטת התוכנה מה שיעור הקלוריות במוצר מתוך תצרוכת הקלוריות היומית המומלצת.

 

"עד כה הדבקנו מדבקות שהיה עליהן הסטנדרט של הערכים התזונתיים", מסביר עמרי פדן, מנכ"ל הרשת. "מכיוון שאנו מפיקים את המדבקות אונליין, אנו מסוגלים לתת את המפרט המדויק של כל מוצר על פי דרישות הצרכן. מדי פעם אנשים מבקשים את הכריך שלהם עם רוטב או בלי רוטב, עם עגבנייה או בלי מלפפון. כל דבר כזה משנה את הערך התזונתי והקלורי, ומערכת המחשוב יודעת לחשב את זה במדויק".

 

לדברי פדן, מקדונלד'ס ישראל מקדימה את הרשת העולמית בכל נושא הבריאות. בשנים האחרונות ביצעה מקדונלד'ס מהלכים לשיפור הערך התזונתי של המנות, וביניהם צלייה על גחלים במקום טיגון, החלפת שמן הטיגון של הצ'יפס לשמן קנולה, הפחתת אחוזי השומן בבשר וברטבים, הוספת מנת ירקות למרבית הארוחות ועוד.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x