שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
פרסום ושיווק

מבחן המסטיק של ירון גזית

לפי נתוני טיב טעם, טריידנט שנמכר ברשת כבר מעל שנה מחזיק 7% משוק המסטיקים שלהם

אורנה יפת 16:0528.11.10

חברת גלוברנדס החלה לשווק את המסטיק האמריקאי טריידנט (TRIDENT) מבית קדבורי באלפי פיצוציות בישראל בחודש מאי 2009. לאחר כמה חודשים הוא נכנס גם ל־30 סניפי טיב טעם. עד כה הוא לא שווק ברשתות השיווק המאורגנות בשל העובדה שלמוצר לא היה הכשר מהרבנות. אך עובדה זו לא הפריעה ליבואנית

לשווק אותו באלפי נקודות מכירה כגון פיצוציות, מכולות ואף רשתות פרטיות שלא שמו לב, או שלא הפריעה להן העובדה כי למוצר אין הכשר. בימים אלה קיבל המוצר הכשר מהרבנות, ופריסתו תורחב לכלל רשתות השיווק.

 

אמנם מדובר במותג המסטיקים הנמכר ביותר בעולם, אך עד כה לא נעשתה פעילות שיווקית סביבו בישראל והוא מחזיק נתח שוק קטן בלבד. לפי נתוני טיב טעם, טריידנט שנמכר ברשת כבר מעל שנה מחזיק 7% משוק המסטיקים שלהם בלבד, בעוד שחברת ריגלי מחזיקה 62% מהשוק עם המותגים אורביט, FIVE והובה בובה, וחברת שטראוס מחזיקה 29% מהשוק עם המסטיקים מאסט, בזוקה וג'ולים.

 

עם השקת המותג בישראל אמר ל"כלכליסט" מנהל תחום המזון בגלוברנדס איציק פרקש, כי "אנחנו שואפים להגיע בתוך שלוש שנים לנתח של 30% מהשוק". כיום, יותר משנה חלפה מיום ההשקה, נותרו עוד שנתיים לבחינת החברה בעמידה ביעדים שהציבה לעצמה.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x