מבחן המסטיק של ירון גזית
לפי נתוני טיב טעם, טריידנט שנמכר ברשת כבר מעל שנה מחזיק 7% משוק המסטיקים שלהם
חברת גלוברנדס החלה לשווק את המסטיק האמריקאי טריידנט (TRIDENT) מבית קדבורי באלפי פיצוציות בישראל בחודש מאי 2009. לאחר כמה חודשים הוא נכנס גם ל־30 סניפי טיב טעם. עד כה הוא לא שווק ברשתות השיווק המאורגנות בשל העובדה שלמוצר לא היה הכשר מהרבנות. אך עובדה זו לא הפריעה ליבואנית
אמנם מדובר במותג המסטיקים הנמכר ביותר בעולם, אך עד כה לא נעשתה פעילות שיווקית סביבו בישראל והוא מחזיק נתח שוק קטן בלבד. לפי נתוני טיב טעם, טריידנט שנמכר ברשת כבר מעל שנה מחזיק 7% משוק המסטיקים שלהם בלבד, בעוד שחברת ריגלי מחזיקה 62% מהשוק עם המותגים אורביט, FIVE והובה בובה, וחברת שטראוס מחזיקה 29% מהשוק עם המסטיקים מאסט, בזוקה וג'ולים.
עם השקת המותג בישראל אמר ל"כלכליסט" מנהל תחום המזון בגלוברנדס איציק פרקש, כי "אנחנו שואפים להגיע בתוך שלוש שנים לנתח של 30% מהשוק". כיום, יותר משנה חלפה מיום ההשקה, נותרו עוד שנתיים לבחינת החברה בעמידה ביעדים שהציבה לעצמה.