$
פרסום ושיווק

"עקב המחסור בחלב בוטלו מבצעי החגים ברשתות"

ברשתות השיווק אומרים כי המחסור מורגש עדיין, ופגע במבצעים המסורתיים של עונת החגים

אורנה יפת 10:0421.09.10

ברשתות השיווק ממשיכים להרגיש את המחסור במוצרי חלב, שהחל לפני כחודשיים עקב החום שפגע בחליבת הפרות בישראל. "מוצרי החלב מהווים 20% משוק המזון כולו, כך שזה לא דבר של מה בכך", אמר גרשון ויסמן, סמנכ"ל סחר ברבוע כחול. "בנקודות מכירה מסוימות אף מורגש מחסור בקוטג', בגבינות

ובחמאה", הוסיף ויסמן.

 

גם רמי לוי, הבעלים של שיווק השקמה, אמר כי עדיין יש בחנויות הרשת מחסור בחלב של שלוש המחלבות הגדולות, טרה, שטראוס ותנובה. "אנחנו לא מקבלים את כל התוצרת הנדרשת", הוא אמר.

 

נראה שהמחסור גם פגע במבצעים המסורתיים של עונת החגים ברשתות השיווק. "מזה כחודשיים אנחנו לא עושים מבצעים על מוצרי החלב בשל המחסור", הוסיף ויסמן, "אם לא היה מחסור היינו יוצאים במבצעים בשיתוף עם המחלבות, כנהוג בעונת החגים".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x