$
פרסום ושיווק

חברת מליסרון ממתגת מחדש את קבוצת הקניונים

המיתוג החדש ירכז את קניוני הקבוצה תחת מותג "קניוני עופר", והלוגו הנבחר יכלול דמות של "עופר"

מיכל תוסייה כהן 17:3223.05.10

חברת מליסרוןבבעלות עופר השקעות, ממתגת מחדש את קבוצת הקניונים שבבעלותה, כחלק מהאסטרטגיה השיווקית החדשה של הקבוצה.

 

המיתוג החדש ירכז את קניוני הקבוצה תחת מותג מטריה אחד בשם "קניוני עופר" והלוגו הנבחר יכלול דמות של "עופר". את תהליך המיתוג הובילה חברת קונספטיקה, אך הובלת ההטמעה של המיתוג מחדש יוביל משרד הפרסום יהושע TBWA שנבחר לאחרונה לטפל בתקציב הקניונים.

  

תהליך המיתוג הינו השלב הראשון בהתארגנות שיווקית מחודשת של החברה ותכלול תכניות מקיפות גם בתחום השרות, העיצוב ותמהיל החנויות.

 

משה רוזנבלום מנכ"ל מליסרון מסר ל"כלכליסט" כי "אני וליאורה עופר, תהינו איך נעשה דברים אחרת מכל הקניונים האחרים. הרי כל הקניונים הם פחות או יותר אותו דבר ולא רצינו להעביר סתם מסר של 'בוא תקנה'. לכן החלטנו להתמקד ב "תרבות הקניות". המשמעות היא להפוך את חווית הביקור של הלקוח בקניון לנעימה ככל שאפשר, כדי שהוא יבחר לחזור אלינו ולא לקניון אחר".

 

רוזנבלום אומר כי תרבות הקניות תבוא לידי ביטוי במגוון תחומים, עם דגש על שירות. "המטרה מבחינתנו היא לצמצם למינימום תלונות מצד לקוחות ולדאוג שבכל חנות הלקוח יקבל את השירות הכי טוב שאפשר. בשביל זה לדוגמה נארגן תחרות בין המוכרים, שבמסגרתה המוכר שייבחר כמוכר הכי טוב על ידי הלקוחות, יקבל פרס מהקניון. בנוסף נדאג לערך מוסף בכל קניון, כמו שלדוגמה ברמת אביב נערוך עכשיו תערוכת אומנות".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x