$
פרסום ושיווק

קפה גרג מרחיבה את פעילותה

בשלב הראשון יימכרו ברשת בעיקר מוצרים בסיסיים לבית כגון קופסאות לאחסון קפה, סטים של כוסות קפה, קופסאות לאחסון עוגיות, כ־20 סוגי תערובות קפה טחון, סוכר באריזה אישית ומקינטות

מאיה זיסר 09:3212.04.10

רשת בתי הקפה גרג הודיעה אתמול על כניסתה לתחום מוצרי הבית ותתחיל לשווק כלי בית ומוצרי מזון בעמדות מכירה. הרשת, שבבעלות יאיר מלכה, גלעד אלמוג וניר אדרי, תשווק את כלי הבית תחת השם GREG במתכונת של מותג פרטי. ההשקעה הכוללת במהלך נאמדת ב־3 מיליון שקל.

 

מלכה צופה כי

בשלב הראשוני יגדיל המותג הפרטי את מחזור המכירות בכ־7%, ובשנתיים הקרובות בכ־19%. עוד ציין מלכה כי הכניסה לתחום היא חלק ממגמה בישראל ובעולם שבה רשתות מתמחות נכנסות לתחומים חדשים שאינם חלק מליבת הפעילות שלהן, אך יוצרים סינרגיה ומגדילים את רווחיות הרשתות.

 

בשלב הראשון יימכרו ברשת בעיקר מוצרים בסיסיים לבית כגון קופסאות לאחסון קפה, סטים של כוסות קפה, קופסאות לאחסון עוגיות, כ־20 סוגי תערובות קפה טחון, סוכר באריזה אישית ומקינטות.

 

בשלב השני מתכננת הרשת להרחיב את ליין המוצרים לשימוש ביתי ולהשתלב גם בקטגוריית התה.

 

רשת בתי הקפה גרג הוקמה ב־1994 במרכז הכרמל שבחיפה. בשנת 2000 עברה הבעלות על הרשת לידי יאיר מלכה וגלעד אלמוג, וב־2008 הצטרף לשותפות ניר אדרי.

 

הרשת מונה כיום 50 סניפים, ובמהלך 2010 עתידים להיפתח עוד שמונה סניפים חדשים. "אין לנו כוונה לגדול מהר מדי", אמר מלכה. "צמיחה מהירה מדי עלולה לפגוע בסניפים הקיימים, ולכן אנחנו דווקא מאטים את הקצב".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x