$
פרסום ושיווק

AHAVA תפתח חנות דגל בניו יורק

החברה בוחנת את האפשרות להשתקע במרכז הסוהו בהשקעה של כחצי מיליון דולר. מוצרי החברה יימכרו גם במתחמי טיפוח בשבעה קניונים בפיליפינים

רון גרנות 11:0222.03.10

חברת AHAVA עתידה במהלך 2010 לפתוח את חנות הדגל שלה בניו יורק בהשקעה של כחצי מיליון דולר. כרגע בוחנים ב־AHAVA את האפשרות להשתקע במרכז הסוהו, אולם המיקום המדויק טרם הוחלט.

 

מוצרי AHAVA יימכרו גם במתחמי טיפוח בשבעה קניונים בפיליפינים כבר במהלך השנה הקרובה. מאז

הקמת החברה ב־1988 משווקים מוצרי AHAVA ב־25 מדינות בעולם. חנות הדגל של הרשת בהונג קונג משתרעת על פני שתי קומות ושטחה כ־500 מ"ר. בהקמת החנות הושקעו כ־200 אלף דולר.

 

כמו כן נפתחה לאחרונה חנות בסינגפור בשטח של כ־87 מ"ר בהשקעה של 250 אלף דולר, ועד סוף יולי 2010 עתידות להיפתח שתי חנויות נוספות בסינגפור.

 

"השוק הסינגפורי הוא אחד השווקים בעלי פוטנציאל הרווח הגבוה ביותר עבור החברה", אמרה ל"כלכליסט" אלינור עטיה, מנהלת רשת החנויות הבינלאומיות ב־AHAVA. "לאור הצלחת החנות הראשונה שפתחנו באזור, המהלך של פתיחת חנות נוספת בשוק זה הוא מתבקש".

 

מחזור המכירות של AHAVA עומד על כ־50 מיליון דולר בשנה. לחברת AHAVA כיום עשרה סניפים בעולם (ארבעה מהם בסינגפור), ובישראל מחזיקה החברה בשבעה סניפים.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x