$
פרסום ושיווק

יו"ר איקאה: "בתוך שלוש שנים היקף המכירות של הרשת יעמוד על מיליארד שקל"

לקראת פתיחת החנות בראשון לציון ב-9 במרץ חשפה איקאה את החנות שבה השקיעה 400 מיליון שקל. רון הדסי: "שני מיליון איש יגיעו השנה לחנות החדשה"

מאיה זיסר 14:2623.02.10

תשע שנים לאחר שפתחה את הסניף הראשון ולאחר שורה של מאבקים משפטיים, חושפת איקאה ישראל, בבעלות מתיו ברונפמן, את החנות החדשה בראשון לציון הצפויה להיפתח ב-9 במרץ שבהקמתה הושקעו כ-400 מיליון שקל.

 

רון הדסי, יו"ר איקאה, אופטימי מאוד לגבי החנות. לדבריו, "בתוך שלוש שנים

היקף המכירות של הרשת יעמוד על מיליארד שקל. זהו שלב נוסף בתוכנית הפריסה להקמת רשת בישראל שתכלול בסופו של דבר שלוש חנויות". עוד אמר: "בשנת 2010 היקף המבקרים בחנות בראשון לציון יהיה כ-2 מיליון איש". מחזור המכירות השנתי של החנות באיקאה עמד ב-2009 על 496 מיליון שקל.

 

החנות החדשה, שפתיחתה תגובה בקמפיין גדול בהיקף 7 מיליון שקל, משתרעת על שטח של 34 אלף מ"ר, וכוללת 46 חדרי תצוגה. לרשות המבקרים יעמדו 1,400 מקומות חניה וצפויים לעבוד בה כ-500 איש. קהל היעד של החנות הוא 600 אלף בתי אב ברדיוס של כ-30-40 דקות נסיעה, וכוללים בין השאר את תושבי ראשל"צ, בת ים, חולון, מודיעין, ירושלים וכו'.

 

מנכ"ל איקאה ישראל, שלומי גבאי, התייחס לבעית החוסרים שקיימת בסניף בנתניה ואמר, "אנו עובדים קשה בכדי לפתור את הבעיה ולכן שכרנו מחסנים חיצוניים. בסניף החדש ישנו שטח של 7,150 מ"ר לעומת 4,617 מ"ר בנתניה". לדברי גבאי: "חנות איקאה בראשון לציון תציע מגוון מוצרים אחיד וזהה למגוון המוצרים בחנות נתניה ושתי החנויות יפעלו תחת לוח פעילויות זהה לאורך כל השנה".

 

רשת איקאה העולמית כוללת 306 חנויות ב-38 מדינות והחנות שתיפתח בראשון לציון תהיה חנות מס' 307 של הרשת. מחזור המכירות של הרשת הסתכם בכ-2.7 מיליארד יורו בשנה 2009. בשנה זו ביקרו בסניפי הרשת 660.1 מיליון צרכנים. בישראל פועלת הרשת מאז אפריל 2001 ועל פי נתוני הרשת, מאז פתיחת החנות בישראל ביקרו בה יותר מ-20 מיליון איש.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x