שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
פרסום ושיווק

אשכנזי זלצמן זכו בתקציב הפרסום של מיכל נגרין

בשנה האחרונה ניהלה מיכל נגרין את תקציב הפרסום באופן עצמאי. התקציב מוערך בשני מיליון שקל

מיכל תוסייה כהן 15:2921.02.10

משרד הפרסום אשכנזי זלצמן זכה במכרז על תקציב הפרסום של רשת מיכל נגרין עיצובים, המוערך ב-2 מיליון שקל. אשכנזי זלצמן זכו בתקציב במסגרת מכרז שבו השתתפו משרדי פרסום נוספים, בהם ברוקנר נטע.

 

אשכנזי זלצמן קיבלו את התקציב לאחר שהחברה הבת של משרד הפרסום אדלר חומסקי, Adler

brandesign, איבד את התקציב בסוף שנת 2008. במהלך שנת 2009 החברה של מיכל נגרין ניהלה את תקציב הפרסום שלה באופן עצמאי והוא עמד על פי הערכה על כחצי מיליון שקל. טל אשכנזי, מבעלי אשכנזי זלצמן, אישר את הידיעה ואמר ל"כלכליסט": "אנחנו שמחים להיות חלק ממערך השיווק והפרסום החדש של החברה".

 

רשת מיכל נגרין מונה היום 21 חנויות בישראל ויותר מ-25 חנויות בעולם. בין השאר פתחה נגרין חנויות בארה"ב, יפן, מקסיקו, ספרד וקרואטיה.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x