אשכנזי זלצמן זכו בתקציב הפרסום של מיכל נגרין
בשנה האחרונה ניהלה מיכל נגרין את תקציב הפרסום באופן עצמאי. התקציב מוערך בשני מיליון שקל
משרד הפרסום אשכנזי זלצמן זכה במכרז על תקציב הפרסום של רשת מיכל נגרין עיצובים, המוערך ב-2 מיליון שקל. אשכנזי זלצמן זכו בתקציב במסגרת מכרז שבו השתתפו משרדי פרסום נוספים, בהם ברוקנר נטע.
אשכנזי זלצמן קיבלו את התקציב לאחר שהחברה הבת של משרד הפרסום אדלר חומסקי, Adler
רשת מיכל נגרין מונה היום 21 חנויות בישראל ויותר מ-25 חנויות בעולם. בין השאר פתחה נגרין חנויות בארה"ב, יפן, מקסיקו, ספרד וקרואטיה.