• תפריט
פרסום ושיווק

בלעדי: מנכ"ל חברת סיקור שקרסה מצטרף לקבוצת יפעת

ל"כלכליסט" נודע כי מור לביא ינהל את תחום מחקרי המדיה, שכיום מנוהל על ידי נתי יעקבי. יעקבי ימשיך לשמש כמנכ"ל בקרת פרסום

אורנה יפת 13:2928.10.09

שינויים בקבוצת יפעת, העוסקת בניתוח מידע תקשורתי. ל"כלכליסט" נודע כי מור לביא, לשעבר מנכ"ל חברת סיקור, מצטרף ליפעת וינהל את תחום מחקרי המדיה, במקום נתי יעקבי. יעקבי, שכיום משמש כמנכ"ל יפעת בקרת פרסום ויפעת מחקרי מדיה, ימשיך בתפקיד מנכ"ל בקרת פרסום ופיתוח פעילות החטיבה

גם בחו"ל.

 

מור לא יוגדר בתפקיד מנכ"ל ולא יהיה כפוף בתפקידו לנתי יעקבי. הוא ייכנס לתפקיד בשבוע הבא.

 

מקבוצת יפעת נמסר בתגובה: "במסגרת שינוי ארגוני בקבוצת יפעת, הוחלט כי נתי יעקבי ימשיך לשמש כמנכ"ל יפעת בקרת פרסום ולפתח את פעילותה, ואילו מור לביא מצטרף אל הקבוצה וישמש כמנהל מחקרי המדיה".

 

חברת סיקור, אשר לגדי סוקניק היו בה אחזקות של כ-2%, עסקה בתחום ליקוט קטעי עיתונות. החברה הוקמה באוגוסט 2007 ונסגרה במאי 2009 ו-40 עובדיה פוטרו. לביא שימש בתפקיד מנכ"ל החברה, שהוקמה מתוך תקווה להתחרות ביפעת. עם סגירתה פורסם כי החברה נקלעה לקשיים כלכליים ולא הצליחה לקבל אשראי מהבנקים.

 

לאחר סגירת סיקור, ביקשה חברת יפעת לרכוש את התוכנה בה השתמשה סיקור ויידעה את רונית קן, הממונה על ההגבלים העסקיים, על המגעים. הממונה ביקשה מיפעת להגיש בקשה למיזוג עם סיקור, למרות שהחברה פשטה רגל ואיננה קיימת למעשה. הממונה אישרהלבסוף את רכישת התוכנה על ידי יפעת.

 

קבוצת יפעת כוללת מספר חטיבות: יפעת מידע תקשורתי, יפעת מחקרי מדיה, יפעת מכרזים ויפעת הון דיסק, חטיבה המספקת מידע אודות חברות ציבוריות.
בטל שלח
    לכל התגובות
    x