$
על הגריל

קמפיין עולמי: כשביצועים והנאה נפגשים

המודעה היא רק חלק מסדרת מודעות פרינט שבכולן הוצגו שילובים בלתי־אפשריים מעולם החי, כדי להדגיש את יתרונותיה של המכונית

חגי לוי 15:1126.10.09

בשנים האחרונות עלה מאוד הביקוש לכלי רכב חסכוניים באנרגיה. תרמה לכך כמובן העלייה החדה במחירי הדלק מסביב לעולם, לצד מודעות גוברת לאקולוגיה ולשמירה על הכדור.

 

עם זאת, אחת הבעיות של מכוניות ידידותיות לסביבה היא שהן נתפסות על פי רוב כלא מאוד סקסיות: הבחירה בהן באה מהשכל, לא מהרגש. יצרנית הרכב הקוריאנית קיה מנסה לשבור את התפיסה הזו, ואת ההתפשרות על הנאה שכרוכה בבחירה אחראית, ומציגה את הדגם החדש שלה, Forte, כשילוב בין ביצועים וחסכנות. ומה ממחיש את הרעיון הזה טוב יותר מחיה שהיא הכלאה דמיונית בין צ'יטה וגמל?

 

קמפיין עולמי המדינה: ארה"ב המותג: קיה משרד הפרסום: David&Golliath קמפיין עולמי המדינה: ארה"ב המותג: קיה משרד הפרסום: David&Golliath

 

למען ההגינות, יש לציין שקיה אינה יצרנית הרכב הראשונה לחשוב על הקונספט הזה: הקדימה אותה בכמה שנים אאודי, כשהציגה כבר לפני כמה שנים תמונה של שתי החיות האלה, זו לצד זו.

 

עם זאת, קשה להתחרות בעוצמה הוויזואלית של ובעושר הצבעים הססגוני של חיית הפלא המדברית של קיה.

 

המודעה שלפנינו היא רק חלק מסדרת מודעות פרינט שהכיל הקמפיין, ושבכולן הוצגו שילובים בלתי־אפשריים מעולם החי, כדי להדגיש את יתרונותיה של המכונית: אלו כללו שילוב של צב וטווס (בטיחות ועיצוב מרהיב), והכלאה בין פיל לבין סוס דוהר, כדי להמחיש את השילוב שבין מרחב פנימי וכושר נשיאה, עם זריזות.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x