$
פרסום ושיווק

פלאפון משתמשת במותג האייפון כדי לגייס עובדים חדשים

בימים האחרונים יצאה חברת הסלולר בקמפיין פרסום ממוקד לגיוס כח אדם, תחת הכותרת - בואו להיות חלק מצוות המכירה של האייפון. החברה תעניק לעובדים החדשים גם כרטיסים להופעה של מדונה

מיטל זדה ואמיר טייג 13:5019.07.09

בפלאפון מקווים שהשקת האייפון בארץ תהפוך לאטרקטיבית לא רק עבור לקוחות החברה, אלא גם לעובדים. בימים האחרונים יצאה חברת הסלולר בקמפיין פרסום ממוקד לגיוס כח אדם, תחת הכותרת - בואו להיות חלק מצוות המכירה של האייפון.

 

מדובר בגיוס למוקדי השירות והמכירות של החברה, כאשר

מבחינת פלאפון לא הולך להיות גידול במצבת כח האדם, אלא בתחלופת עובדים טבעית בתקופת הקיץ במוקדי השירות.

 

אמנם פלאפון משתמשת במותג האייפון לצורך הגיוס, אבל לא מדובר בהתמחות של עובדים רק במכירת האייפון, אלא מכירות של מכשירי החברה באופן כללי. עם זאת, כבר עם ההודעה של פלאפון, כמו גם אורנג', על שיווק מכשיר האייפון, החלה התעניינות של לקוחות רבים במוקדי השירות של החברות, דבר המחייב אותן לתת מענה מהיר מצד אחד במוקדי השירות ומצד שני לתת מענה מקצועי למכשירי האייפון.

 

כמו כן, על מנת לקדם את גיוסם של עובדים למוקדים השונים, פלאפון הודיעה שתעניק כרטיסים להופעה של מדונה, לעובדים חדשים שיצטרפו לחברה עד ההופעה, מדובר בכ-150 עובדים חדשים.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x