$
פרסום ושיווק

יהושע TBWA מתרחב: יקים מחלקת קמעונאות

ל"כלכליסט" נודע כי המחלקה תספק לחלק מהלקוחות גם שירותי קידום מכירות

מיטל זדה 07:0402.06.09

למרות הצמצומים בתעשיית הפרסום, ביהושע TBWA נערכים לגיוס של עובדים חדשים לצורך הקמת מחלקה חדשה במשרד. ל"כלכליסט" נודע כי המשרד עתיד להקים מחלקת קמעונאות, שמטרתה תהיה לספק שירותים ללקוחות המשרד מהתחום מעבר לשירותי הפרסום. מדובר בין היתר בשירותי עיצוב, בהפקת אינסרטים ללקוחות

ובפעילות קידום מכירות בנקודות המכירה.

 

ההחלטה להקים את היחידה מגיעה לאחר שבשנה האחרונה צירף המשרד כמה תקציבים בתחום הקמעונאות למצבת הלקוחות שלו, כמו קרביץ, טויס אר אס, סטודיו C וביתילי (תקציב שהתקבל כתוצאה מרכישת נחמני צפריר).

 

לצורך הקמת המחלקה במשרד, יגויסו כעשרה עובדים חדשים. מדובר בתקציבאים, ביצועיסטים ומעצבים. האחריות על הפקת הקמפיינים המסורתיים של אותם לקוחות תישאר במחלקת הקריאייטיב של המשרד ולא בתחום היחידה החדשה.

 

המחלקה החדשה תצטרף למחלקת ה"ניו מדיה" שהוקמה במשרד לפני כשנה, שעוסקת ביצירת קמפיינים במדיות חדשות שהם לא חלק מהתמהיל המסורתי של הפרסום.

 

יהושע TBWA, הנמצא בבעלות רמי יהושע וסוכנות TBWA מקבוצת אומניקום (שמחזיקה 25%), ממוקם כיום במקום השישי בדירוג משרדי הפרסום הגדולים. עם הלקוחות הגדולים של המשרד נמנים בנק דיסקונט, מקדונלד'ס, מולר, ווינר, טויוטה, ויסוצקי ומלונות פתאל.

 

רמי יהושע סירב להגיב לידיעה.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x