$
פרסום ושיווק

זוגלובק זכתה במותג טבעוף; תשלם עבורו כ-5 מיליון שקל

כפי שנחשף ב"כלכליסט", במסגרת הקרב על המותג, הגישה גם חברת א.ת שבבעלות תנובה, באמצעות החברה הבת קורניש חן, הצעה לרכוש את המותג תמורת 1.5 מיליון שקל

אורנה יפת 11:4931.05.09

חברת זוגלובק זכתה בסימן המסחרי טבעוף. החברה שילמה עבור המותג כ-5 מיליון שקל, זאת לאחר שהמחיר ההתחלתי אותו הציעה עבור המותג עמד על 2.5 מיליון שקל.

 

כפי שנחשף ב"כלכליסט", במסגרת הקרב על המותג, הגישה גם חברת א.ת שבבעלות תנובה, באמצעות החברה הבת קורניש חן,

הצעה לרכוש את המותג תמורת 1.5 מיליון שקל. זוגלובק הגישה למפרקים הצעה רשמית גבוהה יותר במיליון שקל. ההתמחרות הסופית היתה בין זוגלובק לבין צד נוסף, איש עסקים פרטי, שניסה לרכוש את המותג, אך לבסוף זכתה בו זוגלובק. ההתמחרות הסופית הייתה בין זוגלובק לבין צד נוסף, מטעמו של אמנון אריאל, הבעלים של המותג, שהתמודד אף הוא על הסימן המסחרי, מה שהעלה לבסוף אץ ההצעה של זוגלובק ב-2.5 מיליון שקל נוספים.

 

מוצרי טבעוף, עוף שגדל ללא אנטיביוטיקה, אינם נמצאים כיום על המדף. בעבר שווק המותג על ידי חברת עוף טבע מהעמק, שבבעלות אמנון אריאלי (75%) ומשחטת עוף העמק (25%). בעקבות הקשיים שאליהם נקלעה המשחטה היא נרכשה בידי רמי לוי ועמיר שיווק.

 

אמנון אריאל מסר בתגובה: "זוגלובק שילמה את המחיר הראוי על סימן המסחר טבעוף. נותרה בפניהם הדרך הארוכה ללמוד לגדל ולייצר עוף שערכיו המוספים יהיו גבוהים כמו שהיו. אני מאחל להם הצלחה בהמשך הדרך".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x