שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
פרסום ושיווק

רשתות השיווק מכריזות: לא נהסס לעבוד עם זקי שלום

זאת לאחר שנודע כי המתחרה חצי חינם היא החברה המובילה לרכישת ויטה פרי גליל. מנכ"ל שופרסל: "הצלת פרי גליל זו הצלת הכלכלה בצפון מדינת ישראל"

גלי ברגר 18:0004.03.09

יום לאחר שנודע כי חצי חינם היא החברה המובילה לרכישת ויטה פרי גליל, מודיעות רשתות השיווק, עבורן מספקת פרי גליל מותגים פרטיים, כי לא יהססו לעשות עסקים עם זקי שלום, מנכ"ל ומבעלי חצי חינם, שבכובע אחד מתחרה בהן ובכובע השני יהפוך לספק.

 

"אנו מברכים על כל פתרון להצלת

החברה, הצלת פרי גליל זו הצלת הכלכלה בצפון מדינת ישראל. אמר אפי רוזנהויז, מנכ"ל שופרסל, והוסיף "אנו בשופרסל רוכשים מוצרים לשיווק בחנויות הרשת מחברות יצרניות, ללא קשר לבעלי השליטה של החברות".

 

לשופרסל שיתוף פעולה פורה עם פרי גליל, אשר מייצרת עבורה מוצרים תחת המותג הפרטי בתחום השימורים, הירקות הקפואים והמרקים המהירים. שופרסל אף הציעה את כל מוצרי פרי גליל ויטה ומוצרי המותג הפרטי של שופרסל, המיוצרים ע"י פרי גליל, ב- 25% הנחה, כאשר לדברי רוזנהויז החברה הייתה זו שספגה את הורדת המחיר.

 

פרי גליל היא גם ספקית של רבוע כחול, שהשיקה באחרונה את המותג הפרטי מגה. לרשת אין כל כוונה להפסיק לעבוד עם החברה: "מבחינתנו אנחנו שמחים שמישהו דאג לרווחת העובדים בצפון ונמשיך לקיים יחסי ספק רשת על פי הקריטריונים שנקבעו בעבר וימשיכו בעתיד", אמר גרשון ויסמן, מנהל הסחר של רבוע כחול.

 

למרות הברכות, הדאגה לרווחת העובדים ותושבי הצפון, ברור כי השילוב בין מתחרה לספק עשוי להיות בעייתי. אתמול אמרו גורמים ברשתות: "יש הרבה ספקים אחרים שיכולים לעשות מותג פרטי".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x