סידס מחפשת חברת רכש מדיה ל-XL
ל"כלכליסט" נודע כי שבועיים בלבד לאחר עליית קמפיין הפרסום החדש לאוויר, פונה בעלת הזיכיון לחברות מדיה כדי לקבל מהן הצעה מסחרית לקניית מדיה למותג
האם XL ממשיכה לשנות את המערך הפרסומי שלה בארץ? ל"כלכליסט" נודע כי חברת סידס, בעלת הזיכיון על המותג, פנתה באחרונה לחברות מדיה כדי לקבל הצעות מסחריות. כיום מטפלת בתקציב רכש המדיה של המותג חברת מקאן יוניברסל, השייכת לקבוצת מקאן אריקסון.
תקציב הפרסום של מותג משקאות
לאחר מכן שוב החלו בסידס ובהנהלת המותג הבינלאומי לחפש משרד פרסום, ולאחר סבב נוסף הוחלט לתת את התקציב לציבלין, משרד פרסום לצעירים. עם זאת, תקציב המדיה נותר במקאן. אלא ששבועיים בלבד לאחר עליית קמפיין פרסום חדש לאוויר, בהיקף מדווח של 2.5 מיליון שקל, סידס - ככל הנראה על פי דרישת חברת XL העולמית - פונה לחברות מדיה כדי לקבל מהן הצעה מסחרית לקניית מדיה למותג.
לא התקבלה תגובת סידס.