פרסום ושיווק

טבע קסטל פותחת רשת נפרדת לתוספי תזונה

ל"כלכליסט" נודע כי במסגרת המהלך ימותגו חנויות הרשת כשני פורמטים נפרדים: רשת למוצרים אורגניים ורשת מתמחה לתוספי תזונה

אורנה יפת 09:4629.10.08

רשת טבע קסטל מבצעת מיתוג מחדש לסניפיה. ל"כלכליסט" נודע כי במסגרת המהלך ימותגו בנפרד חנויות הרשת כשני פורמטים מתמחים ונפרדים: רשת סופרמרקטים למוצרים טבעיים ואורגניים תחת שם המותג טבע קסטל - נטורל מרקט, ורשת לממכר ויטמינים ותוספי תזונה שתיקרא טבע קסטל - ויטמין סטור. החברה

תשקיע במהלך 2 מיליון שקל, והוא ילווה בסלוגן "הקניות הבריאות שלך".

 

במקביל, בכוונת הרשת להרחיב את המותג הפרטי שלה. הרשת מייצרת כיום תחת המותג הפרטי טבע קסטל כ־50 מוצרים אורגניים, ובהם קטניות, קוואקר, דבש ועוד. בעלי הרשת כפיר נחום הוסיף כי הרשת מתכננת להקים בקרוב מועדון לקוחות ולהעלות אתר אינטרנט חדש.

 

המיתוג החדש יבוא לידי ביטוי בעיצוב הסניפים, בשינוי הלוגו ובשילוט. הסניפים של הרשת האורגנית עוצבו בשילוב עצי במבוק וריהוט עץ, כדי להשרות אווירה טבעית. נוסף על כך, מיקום מיוחד ומרכזי הוקדש לקטגוריית הירקות והפירות האורגניים.

 

במקביל, בימים הקרובים עומדת הרשת לפתוח חנות ייעודית לוויטמינים במתחם מכון וינגייט, בהשקעה של כ־350 אלף שקל. החנות תיפתח תחת הקונספט של ויטמין סטור, ותציע ויטמינים, מינרלים ותוספי מזון לספורטאים מקצועיים ולעוסקים בספורט. כדי לפתוח את החנות במכון וינגייט, נבחנו המוצרים על ידי תזונאי המכון והוועד האולימפי הישראלי. "פתיחת החנות בוינגייט, שנחשב ללב הפועם של מרכזי הספורט בישראל, היא משמעותית לרשת", אמר כפיר נחום.

 

טבע קסטל נוסדה ב־1999. היא מונה 14 סניפים ובכוונתה לפתוח עוד 10-8 סניפים בתוך שנתיים.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x