פרסום ושיווק

בלעדי: משפחת חינאווי תייבא את Hype שיתחרה ב-XL

משקה האנרגיה, ששיווקו כבר כשל פעם בישראל, מתוכנן לתפוס 15% משוק משקאות האנרגיה, ממנו תופס היום XL כ-60%. נכון לעכשיו, הוא לא יופץ ברשתות השיווק, כיוון שאין לו אישור כשרות

אורנה יפת 08:3314.08.08

אל הוואקום שיצרה רד בול בשוק משקאות האנרגיה הישראלי נכנס משקה האנרגיה Hype - כך נודע ל"כלכליסט". המשקה, המיוצר בספרד, כבר שווק בישראל ב-2001, אך יצא מהשוק לאחר זמן קצר. כעת תייבא אותו משפחת חינאווי, בעלת הרשת Wine&More.

חינאווי. נפעל לקבלת כשרות חינאווי. נפעל לקבלת כשרות צילום: אוראל כהן

 

אנדריי חינאווי מספר, כי היעד של החברה הוא לתפוס 15% משוק משקאות האנרגיה. "החלטנו להיכנס לשוק משקאות האנרגיה גם כי הוא תואם את פעילות החברה וגם כי רד בול נעלם מהמדפים", אמר חינאווי. שוק משקאות האנרגיה מגלגל כ-270 מיליון שקל בשנה. המכירות נחלקות בין הפיצוציות והבארים לבין רשתות השיווק.

 

חינאווי אמר, כי בשלב הראשון לא ישווק Hype ברשתות השיווק, כיוון שלא קיבל אישור כשרות. "לאחר שנבסס אותו נפעל לקבלת אישור כשרות ונרחיב את ההפצה לרשתות שיווק", אמר חינאווי.

 

כיום XL הוא המותג המוביל בתחום עם 60% נתח שוק.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x