"מכירות האופנה התאוששו בחודשיים האחרונים"
קבוצת אירני השיקה את סניף האאוטלט של פקטורי 54 בצומת ביל"ו, שגלגל מאות אלפי שקלים כבר בסוף השבוע הראשון
"אנשים היו בהלם במאי, התחילו לצאת ממנו ביוני ועכשיו כבר רואים התאוששות במכירות האופנה עם תחילת מכירות סוף העונה", אמר אתמול ל"כלכליסט" רוני אירני, יו"ר ומבעלי קבוצת אירני סחר.
הקבוצה השיקה אתמול את פקטורי 54, אאוטלט במתחם הקניות ביל"ו שבבעלות קניוני ישראל.
"יש כאן 100 אלף פריטים, 20 יחידות מכל דגם וכל הזמן תהיה התחדשות. חיברנו כאן את העקרונות של שופרסל עם אלה של פקטורי 54 - הרעיון הוא להנגיש את מותגי העל ליותר אנשים", הסביר אירני. החנות, שבה אפשר למצוא עגלות וסלים המזכירים את איקאה, מציעה פריטים מעונות קודמות במחירים הנמוכים בעד 80% ממחיריהם בעונה.
"כרגע אנחנו מוכרים את המלאי שנשאר אצלנו, וכך יהיה גם בחורף, אך הקמנו מחלקת קניינות מיוחדת שתתמחה בקנייה עבור האאוטלט", הסבירה ויוי אירני, הממונה על עיצוב ובניית הקונספט של חנויות פקטורי.
רוני אירני סיפר כי כבר בסוף השבוע הראשון לפעילות הגיעו המכירות למאות אלפי שקלים, וכי החנות בבילו אמורה לגלגל 50 מיליון שקל בשנה, בדומה לחנות פקטורי בקניון ארנה בהרצליה, שבקרוב תיפתח הקומה הנוספת בה.
קבוצת אירני, שבבעלות משפחת אירני, נמצאת בשנתיים האחרונות בתנופת פיתוח, עם פתיחה של ארבע חנויות של פקטורי 54, המציעות מגוון מותגי אופנה, חנויות קונספט של דיזל ומיס סיקסטי, חנויות נעלי הנוחות אוריג'ינלס ומותג הנעליים החדש GEOX. ב־2009 תפתח החברה עוד חנות של פקטורי 54 בראשון לציון מערב בבניין נפרד, ולדברי אירני זו תהיה החנות האחרונה.