שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
מוסף כלכליסט 13.5.10

פרויקט תגלית: "אנחנו חמצן בדם של העם"

מנכ"ל תגלית גידי מרק: "כל שנה אנחנו מכניסים למחזור הדם של העם עשרות אלפי יהודים שמתגעגעים לקשר"

עמיר קורץ 11:4813.05.10

המודעות הראשונות של פרויקט תגלית, שהזמינו את צעירי ארצות הברית לטיול בישראל, התפרסמו לפני ראש השנה, ונחתמו בברכת Shana Tova. בתגובה קיבלו המארגנים מיילים שנפתחו במשפט "Dear mister Shana Tova". "זה ממחיש עד כמה חלק מהצעירים שאליהם אנחנו פונים מנותקים מישראל ומהתרבות היהודית",

מספר גידי מרק.

 

הוא נמצא בתגלית מאז הקמתה, תחילה כמנהל שיווק ובשנתיים האחרונות כמנכ"ל. "אנחנו מנסים לתת מענה לשתי הבעיות הגדולות של העם היהודי", הוא מסביר, "ההתבוללות הגוברת והירידה המתמשכת במחויבות של יהודים בעולם למדינת ישראל. המטרה שלנו היא למכור ליהודים את ישראל באמצעות הטיולים שאנו עורכים להם לכאן, וכך לגרום ליהודים שהתנתקו לעשות סיבוב פרסה, לחזור אלינו. היום אנחנו החמצן העיקרי של העם היהודי, וכל שנה מכניסים למחזור הדם של העם עשרות אלפי יהודים שמתגעגעים לקשר. אנו בונים עכשיו את העורף האסטרטגי של העם היהודי".

 

בתגלית מעוניינים להרחיב את פעילות הארגון, אבל מודים שהם קצרים במשאבים. "רשימת ההמתנה בארצות הברית היא כיום פי שניים מההיצע", מסביר מרק. "אנחנו מנסים לגייס עכשיו גם תורמים בישראל, בהנחה שעל כל דולר שנקבל בישראל - נצליח להכפיל את מה שאנו מקבלים בחו"ל".
בטל שלח
    לכל התגובות
    x