• תפריט
כנס עסקים בעולם משתנה

כנס כלכליסט

אבי זיתן: "בעלי עסקים צריכים לפעול כסטארטאפ ולספק מוצר מותאם אישית"

מנכ"ל זיתן אסטרטגיה ושיווק, אמר בכנס עכו של "כלכליסט" ובנק לאומי כי מי שלא יהיה חלק מהמשחק הזה פשוט לא ישרוד. לדבריו דוגמה טובה היא שופרסל שמחזור מכירות האון-ליין שלה מהווה 10% מהמכירות

רעות שפיגלמן 14:5219.06.16

"סטארבקס בתחום בתי הקפה היא דוגמא לחדשנות שצריכה להיות חלק מפעילות של כל עסק. קופונים דיגיטאליים, שירות הזמנת קפה לכל מקום וקביעת פגישות עבודה בסטארבקס דרך יומן ה-outlook הן רק חלק מהדוגמאות לחדשנות", כך אמר היום (א') אבי זיתן, מנכ"ל זיתן אסטרטגיה ושיווק, בכנס עסקים בעולם משתנה של "כלכליסט" בעיר עכו.

 

 


 

אבי זיתן, מנכ"ל זיתן אסטרטגיה ושיווק אבי זיתן, מנכ"ל זיתן אסטרטגיה ושיווק צילום: עמית שעל

 

 

זיתן מנה שלושה כלים שלדבריו ישדרגו פעילות של כל עסק: נוכחות רב-ערוצית, התאמה אישית של המוצר והשירות ללקוח, והמימד השלישי הוא האקסטרה. "בזה האחרון נדרש בעל העסק לספק ללקוח משהו חדשני ויצירתי. כך אנחנו רואים ה- DASH המאפשרים להזמין חיתולים באמצעות שימוש בלחצן המצוי על המקרר הביתי או גלידריות המאפשרות ללקוח לדעת אילו טעמים יש לגלדיריה להציע טרם ההגעה לחנות עצמה".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x