$
מחפשי עבודה

איך לגרום לפרופיל הלינקדאין שלכם לבלוט

96% ממנהלי משאבי האנוש משתמשים ברשת החברתית המקצועית כדי למצוא מועמדים פוטנציאלים. איך תגרמו לכך שהמגייסים ימצאו גם אתכם

שירות כלכליסט 15:0511.05.14
דמיינו לעצמכם שהייתה לכם ההזדמנות להרשים 277 מיליון מנהלים בכירים בפעם אחת - לשכנע אותם שאתם בדיוק מה שהארגון שלהם זקוק לו.
מסתבר, כי ההזדמנות הזו בעצם קיימת לכולנו בלינקדאין. סקר שפרסם אתר ההשמה Jobvite ב-2013 מצא ש-96% ממנהלי כוח אדם משתמשים ברשת החברתית המקצועית כדי לתור אחר מועמדים פוטנציאלים. אולם, רבים ממחפשי העבודה אינם מודעים למאפיינים בפרופיל שיכולים להשיג עבורם את המשרה הנחשקת או לחילופין, להרוס להם את הסיכויים לזכות בתפקיד .

 

ג'רמי פוס, נשיא חברת ההשמה Ladder Recruiting Group סיפר בראיון לאתר מרקטווץ' שהפרט החשוב ביותר שיש לזכור הוא להפוך את פרופיל הלינקדאין לפתוח לכולם. כמו כן, קורות החיים הם חלק מרכזי של הפרופיל, לכן רצוי לוודא שהם כוללים את התפקיד הנוכחי שלכם ואת התעשייה בה אתם עובדים, ממליצה ניקול סטרקר מחברת ההשמה הגלובלית STA.

 

פרופילים בלינקדאין פרופילים בלינקדאין

 

גם הפרטים הקטנים ביותר בפרופיל הם בעלי חשיבות. כך לדוגמא, אם אתם מעוניינים לעבוד בעיר ספציפית, כתבו כמקום מגוריכם את העיר הזו, ולא את מקום מגוריכם הנוכחי. עליכם גם לוודא שתיאור התפקיד שלכם משקף בדיוק את מה שאתם עושים, מוסיף ג'רמי רוברטס, עורך ב- Sourcecon. לדבריו, תפקיד המוגדר כ"עורך בלוגים וכתבות תחקיר", עדיף על תיאור מתומצת המסתכם במילה "עורך".

 

כמו שרובנו למדנו עוד בתיכון, הקבוצות אליהן אתם משתייכים אומרות עליכם המון - הדבר נכון כפליים בלינקדאין. במידה ואתם רוצים להחליף תחום עיסוק, כדאי להצטרף לקבוצות ובלוגים המשתייכים לתעשייה אליה אתם רוצים לעבור, שכן, בקבוצות הללו יחפשו המעסיקים עובדים חדשים. בכל הקשור לקבלת משובים מעמיתים לעבודה, המלצות מצד אנשים שעבדתם איתם באמת הן בעלות משמעות רבה לאין שיעור מהודעות תמיכה (endorsements) ממכרים בלינקדאין.

 

לאחר שתתגברו על השלבים האלה, חזרו ובדקו את הפרופיל שלכם כדי לוודא שאינכם מבצעים שגיאות נפוצות אחרות בלינקדאין, כמו לא לצרף תמונה שלכם לפרופיל.
בטל שלח
    לכל התגובות
    x