• תפריט
בארץ

בלעדי ל"כלכליסט" - הנשק של מירס המתחדשת בקרב מול המתחרות: אייפון

מירס תמותג תחת השם HOT Mobile. לקראת ההשקה היא חתמה על הסכם שיווק עם יצרנית האייפונים אפל

גילעד נס 08:2306.05.12

מותג הסלולר HOT Mobile, שתאמץ חברת מירס אחרי שנרכשה על ידי HOT, תהיה חברת הסלולר הרביעית שתשווק את מכשירי האייפון בישראל. ל"כלכליסט" נודע כי החברה חתמה על הסכם עם אפל המאפשר לה למכור את המכשיר, ונציגי השירות של החברה כבר עוברים הדרכות עליו.

 

האייפון החל להימכר בידי שלוש חברות הסלולר הגדולות - סלקום, פרטנר ופלאפון - בדצמבר 2009, כשנתיים אחרי שהושק בארה"ב. אף שבחנויות רבות בישראל ניתן לרכוש את המכשיר, באופן רשמי רק חברות הסלולר מורשות

למכור אותו. אפל קובעת מרחוק את המחיר הסופי לצרכן ואף את השימוש באלמנטים הוויזואליים של המכשיר בפרסומות. החברות, מצדן, מתחייבות לרכישת מספר מינימלי של מכשירים. כחברה המחזיקה באחד המוצרים הנחשקים בעולם הטכנולוגיה, אפל נוהגת לאפשר רק למספר מצומצם של חברות סלולר בכל מדינה למכור את האייפון באופן רשמי. עם זאת, הלקוחות עצמם יכולים לרכוש את המכשיר מחנויות אלקטרוניקה המייבאות אותו ממשווקי משנה של אפל בעולם.

 

מירס עוברת לרשת חדשה המבוססת על טכנולוגיית הדור השלישי, אך היא תמשיך לשרת לקוחות ברשת iDEN הישנה. היא תמכור בנוסף לאייפון מכשירים של סמסונג, סוני, LG ונוקיה.

 

לאחרונה החלה מירס להציע לחלק קטן מלקוחותיה להצטרף לרשת החדשה במתכונת של ניסוי. תמורת 39 שקל לכרטיס SIM, אותם לקוחות מקבלים שיחות, SMS וגלישה ללא הגבלה לחודשיים. כשתושק, HOT Mobile תציע חבילה ללא הגבלה ב־130-120 שקל לחודש.

 

מחברת מירס סירבו להגיב לידיעה.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x