• תפריט
רכב

החל שיווקן של מכוניות פרארי ומזראטי בישראל

מנכ"ל חברת הליסינג וההשכרה אוויס, המחזיקה ב-50% מזיכיון פרארי ומזראטי: "עולם הרכב צריך לשמוח היום, כי הדבר האמיתי הגיע לישראל"

תומר הדר 12:5329.03.12
לאחר היעדרות רבת שנים משוק הרכב הישראלי, מתחיל היום לראשונה באופן רשמי שיווקן של מכוניות פרארי ומזראטי בישראל. בחודשים האחרונים החלה חברת "אוטו איטליה" בשיווק נקודתי ללקוחות פוטנציאליים, במסגרתו הוזמנו מספר מכוניות פרארי ומזראטי, שחלקן נמסרו ללקוחות ונוסעות כבר בכבישי הארץ.

 

לדברי יואב הורביץ, מנכ"ל חברת הליסינג וההשכרה אוויס, המחזיקה ב-50% מזיכיון פרארי ומזראטי: "זהו יום מיוחד לענף הרכב וגם לחברת אוויס. עולם הרכב צריך לשמוח היום, כי הדבר האמיתי הגיע לישראל - מכונית הספורט האולטימטיבית פרארי ומכונית מנהלים שהיא יצירת אומנות, מזראטי. בחברת אוויס קיבלנו החלטה להיכנס לתחום רכבי היוקרה בו לא היינו קודם מכיוון שבכוונתנו להתחבר לערכים שמסמנים מצויינות. בעתיד נמנף את זיכיון פרארי ומזראטי גם לעסקי חברת אוויס. בכוונתנו להעניק ללקוחות פרארי ומזראטי את השרות אליו מורגלים לקוחות פרארי ברחבי העולם".

 


 

כפי שנחשף ב"כלכליסט", מחירי מכוניות פרארי יחלו ב-1.6 מיליון שקל עבור פרארי קליפורניה ויגיעו עד 2.2 מיליון שקל עבור ה-FF. אתמול הוזמנה לראשונה בישראל מכונית הספורט הבכירה של פראי, האנזו.

 

לדברי לואי'גי ספה, מנהל פיתוח רשת הסוכנים של מזראטי העולמית: "במשך השנה החמישית ברציפות נרשם רווח של 40 מיליון יורו. הסיבה לכך היא נאמנות לקוחות שגורמת לעלייה במכירות. ארה"ב וסין הן השווקים הגדולים ביותר שלנו בעולם ומדובר בשווקים מתפתחים, עובדה שמיטיבה איתנו לאור המיתון באירופה. שווקים מתפתחים כגון ישראל ורוסיה חשובים ליצרנים כדוגמת מזראטי שאינם מייצרים מיליוני מכוניות".

 

לדברי אנריקו גאליירה, סגן נשיא פרארי, שהגיע לישראל לרגל תחילת השיווק, "פרארי נכנסת לשוק ה-59 ברחבי העולם. מדובר באירוע חשוב מכיוון שעד כה נעדרנו מישראל. חדירה אל מדינה שיכולנו לשווק בה מכוניות בעבר אינה עניין של מה בכך. נוכחנו בעבר בתערוכות רכב שלקוחות ישראליים מעוניינים במכוניות על סמך מגעים שהתקיימו

בתערוכות רכב. תחילת שיווק היא תהליך מורכב מעבר לרמה של מכירת רכב. השותף שחיפשנו צריך להיות שותף מיוחד כי פרארי אינה רק מכונית אלא ערך שמסמל דברים רבים, כמותג. כסגנון חיים. לאחר החיפוש שביצענו מצאנו את השותף המתאים".

 

כפי שנחשף ב"כלכליסט", בתוך הסוכנות עצמה הוקם מוזיאון למכוניות פרארי. לדברי גאליירה, "פרארי היא חברה שמחוברת להיסטוריה שלה ולכן היה חשוב לנו להקים כאן מוזיאון קטן, כדי שהלקוחות יבינו את הקשר ההיסטורי. אנחנו לא פורשה, איננו מייצרים עשרות אלפי מכוניות אלא מייצרים מכונית אקסקלוסיבית". לדברי יואב הורביץ, מנכ"ל אוויס, "פוטנציאל המכירות מכובד. בעתיד מזראטי תרחיב את היצע הדגמים למכוניות סדאן זולות יותר ורכב שטח. על פי תכניות מזראטי במחצית השנייה של 2013 תחול הגדלה של היצע הדגמים ושל הכמויות".

איפה הכסף שלנו? כלכליסט מציג את ספר התקציב האמיתי

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x