שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
משפט

פשרה: פרטנר תפצה לקוחות בהטבות בשווי 24 מיליון שקל

כך נקבע בהסכם פשרה בתביעה ייצוגית נגד החברה. פרטנר תעניק את ההטבות ל-379 אלף לקוחות ששילמו על שירותי תוכן מתקדמים מבלי שנתנו לכך את הסכמתם

מארק שון 12:2919.12.11
חברת פרטנר תחלק למנויים שלה הטבות בשווי 24 מיליון שקל, כך נקבע בהסכם פשרה בתביעה ייצוגית שהוגש אתמול (א') לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה, וממתין לאישורה של השופטת מיכל נד"ב.

  

התביעה והבקשה לאשרה כייצוגית הוגשה באפריל 2010 נגד חברת פרטנר, בטענה לגבייה לא חוקית
על שירות "צליל המתנה מוזיקלי" (funtone) ועל חבילת שירותי מידע ותוכן.

 

התובע, לקוח של פרטנר מזה 12 שנה, טען בתביעה כי במשך עשרה חודשים חייבה אותו החברה לשלם עבור צלילי המתנה מוסיקליים ועבור שירותי מידע ותוכן, למרות שמעולם לא ביקש לקבל אותם. "מדובר בשירותים שהחברה באופן אוטמטי כופה על לקוחותיה לקבל", טען בתביעה.

 

ההטבות עליהן הוסכם בפשרה יחולקו לכל לקוחות פרטנר, בעבר ובהווה, שהחברה גבתה מהם סכום כלשהו עבור שירותים מתקדמים, בין היתר צליל המתנה מיוחד או חבילת שירותי מידע ותוכן, מבלי שנתנו לכך את הסכמתם.

 

מהסכם הפשרה עולה כי כ-379 אלף מנויי פרטנר ששילמו עבור חבילות התוכן משנת 2008 ועד היום, ושאינם מקבלים את השירותים במסגרת החבילות, יוכלו לבחור באחת ההטבות שמציעה החברה: 35 דקות שיחה ו-162 מסרונים, 70 דקות שיחה ו-105 מסרונים או 50 דקות שיחה ו-137 מסרונים, ולקבל הטבה זאת בחינם.

 

על פי הפשרה, עורכי הדין שייצגו את התובע, יואב גותי ומירה רשף ממשרד גותי-רשף, יקבלו 850 אלף שקל, והתובע עצמו יקבל 450 אלף שקל. הסכומים עדיין כפופים לאישור של בית המשפט.

 

פרטנר יוצגה באמצעות משרד עורכי הדין גזית רוטנברג.
בטל שלח
    לכל התגובות
    x