שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
פרסום ושיווק

גל ההתייקרויות נמשך: תנובה מעלה מחירים ב-5%-7%

בנוסף, תעלה החברה את מחירי מוצרי החברות-בנות, ובהם מותגי "סנפרוסט" "מעדנות" "טירת צבי" וגם מוצרי "מאמא עוף". שטראוס מצטרפת לחברות שטראוס ופרוקטר אנד גמבל שהודיעו אף הן על עליית מחירים

אורנה יפת 10:3229.04.11

חברת תנובה מצטרפת לגל עליות המחירים. החברה הגישה מחירונים לרשתות השיווק, ובהם באה לידי ביטוי עליית מחירים של חלק ממוצרי החברה בממוצע של ב-5%-7%. בנוסף, תעלה החברה את מחירי מוצרי החברות הבנות, ובהם "סנפרוסט" "מעדנות" "טירת צבי" ומוצרי "מאמא עוף".

 

לפני מספר ימים

הודיעה גם קבוצת שטראוס על עליית מחירים של מוצרי החלב, הקפה, הסלטים והמתוקים בשיעור ממוצע של 5%-10%.

 

במקביל, משרד החקלאות צפוי להודיע בשבועות הקרובים על התייקרות מוצרי החלב בפיקוח, ובהם גבינה צהובה וחמאה .

 

כפי שפורסם לראשונה ב"כלכליסט", גם פרוקטר אנד גמבל תעלה בחודש מאי מחירים בשיעור של 4%-17%. החברה צפויה להעלות ב־4% בממוצע מחירם של מוצרי ההיגיינה אולדייז ואולווייז; של מותג צבעי השיער וולה; וכן של מותג השיער פאנטן, שמחירו ירד בנובמבר. במקביל יוזלו שלושה מותגים של פרוקטר: אבקות הכביסה אריאל וטייד, והשמפו הד אנד שולדרס.

מתנובה נמסר בתגובה כי "בעקבות עליית חומרי גלם מחירי חלק מהמוצרים יעלו בשבועות הקרובים". משטראוס נמסר בתגובה כי "בעקבות עליית מחירי חומרי הגלם וחומרי האריזה של מוצרי החברה שטראוס תעלה במהלך השבועות הקרובים מחירים של מגוון קטגוריות שיעודכנו במחירים חדשים שיועברו בהמשך".

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x