"אנחנו גאים בשיווק שלנו. הלקוחות מרוצים וחוזרים שוב"
גינדי החזקות: "שיטות השיווק הוכיחו את עצמן כמוצלחות פעם אחר פעם". גינדי השקעות: "החברה נחשבת בעיני הציבור לטובה ואמינה ביותר"
"שיטת המכירה בשיתוף מועדון חבר אינה אופיינית לגינדי החזקות, אלא שיטה המופעלת על ידי המועדון זה יותר מעשור. החברה מקפידה תמיד על מצגת שיווקית מדויקת לקהל לקוחותיה, וגאה מאוד בבניינים שהיא בונה ובאיכות המפרט שהיא מספקת. הפרויקטים הגמורים של החברה ועשרות הבניינים הבנויים שלה מדברים בעד עצמם".
חברת גינדי השקעות מסרה בתגובה: "פרויקטים למגורים נמכרים כיום בישראל בשיטה של חתימה על בקשות הרשמה כשלב ביניים וחתימה על חוזה סופי בהמשך.
גינדי תל אביב (השוק הסיטונאי), מהמקצועיים והמדוברים שנעשו בשנים אחרונות".
"גינדי השקעות היא אחת החברות המובילות את ענף הנדל"ן בישראל ונחשבת בעיני הציבור לטובה ואמינה ביותר, והמותג גינדי הוא מותג חזק מאוד בשוק הישראלי. פרויקט גינדי תל אביב הוא אחד הפרויקטים הגדולים ביותר שיוקמו בישראל בשנים הבאות, ושיווק הפרויקט הוגדר על ידי כל מבין עניין בענף כהצלחה. צר לנו על הדרך שבה בחרתם להציג את שיווק הפרויקט, ואנו מפנים אתכם אל מאות לקוחות החברה שמביעים בה אמון ושביעות רצון מלאה מהדירות שרכשו".