$

30 דקות או פחות

"הטבות בהייטק? אף מפתח לא יעבור עבודה בגלל עוד שוקולד במקרר או ברז בירה"

ראביב גורטנשטיין מוביל את המיתוג של ריסקיפייד הישראלית, במטרה להציג אותה כחברה ששווה לעבוד בו. איך עושים את זה נכון, מה צריך להופיע על שלטי הענק שמכסים בניינים ולמה בכלל צריך את התפקיד שלו?

שירות כלכליסט 10:4930.08.21

פריחת ההייטק והעידן הדיגיטלי יצרו מקצועות חדשים, וחלקם נשמעים שונים ומשונים. במציאות שבה גיוס עובדים בתעשיית ההייטק הפך לאחד האתגרים הגדולים ביותר של יזמים ומוביל לתחרות עזה על עובדים, הגיוני שיופיע מקצוע כמו זה של ראביב גורטנשטיין - מיתוג מעסיק.

 

 

 

לפרקים נוספים של הפודקאסט "30 דקות או פחות" ליחצו כאן

 

 

ראביב עבד בוויקס והיום הוא מוביל בריסקיפייד את פיתוח קהילת המפתחים ואת המיתוג של ריסקיפייד, שמפתחת פלטפורמה למניעת הונאות באתרי מסחר, כמקום עבודה ששווה לעבוד בו. "חברה לא תצליח בלי עובדים", הוא מסביר, "זה אחד המשאבים הכי חשובים עבורה".

 

ראביב גורטנשטיין ראביב גורטנשטיין צילום: אלן צצקין

 

 

הוא לא ממהר לחוות דעה על קמפיינים של חברות אחרות, אבל חושב שגם בפרסומות ובשלטי הענק לגיוס עובדים "צריך לספר את הסיפור האמיתי של החברה - מה אנחנו נותנים, מה הערכים שלנו. לכולם יש אחלה פולי קפה והטבות. אף מפתח לא יעבור עבודה בגלל עוד שוקולד במקרר או ברז בירה, וגם אם כן - אתה רוצה את העובדים שבאים בגלל האתגר הטכנולוגי".

 

אז מה לדעתו הדרך הנכונה לבניית הסיפור האמיתי של חברה, איך הוא הגיע לתפקיד ומה לא לעשות כשרוצים לקדם את החברה, העסק או אפילו הפודקסט שלכם? כל התשובות בפרק החדש של הפודקאסט "30 דקות או פחות".

 

 

 
להאזנה לפודקאסט לחצו כאן >>

 

מראיינים:

נבות וולק, איש הייטק.

אביב פרנקל, איש התקשורת וסטארט-אפיסט.

 

x