סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

חברת Gloat, שפיתחה "לינקדאין פנים-ארגוני", גייסה 57 מיליון דולר

החברה פיתחה מערכת לניהול ופיתוח עובדים שמחברת אותם למגוון הזדמנויות לפיתוח הקריירה בתוך הארגון. המנכ"ל לכלכליסט: "אנחנו עדיין לא יוניקורן, אבל אני מאמין שנהיה בתוך כמה רבעונים"

חברת Gloat גייסה 57 מיליון דולר בסבב C. את הסבב הובילה קרן Accel בהשתתפות המשקיעים הקיימים: Eight Roads (Fidelity) Intel Capital, Magma Venture Partners, ו- PICO Partners. עם הגיוס הנוכחי גייסה Gloat עד כה 92 מיליון דולר.
Gloat נוסדה ב-2015 על ידי בן ראובני, עמיחי שרייבר ודני שטיינברג, ומעסיקה 160 עובדים. היא פיתחה מערכת לניהול ופיתוח עובדים שמחברת אותם למגוון הזדמנויות לפיתוח הקריירה בתוך הארגון.
בשיחה עם כלכליסט אומר בן ראובני, מנכ"ל החברה ואחד ממייסדיה, "אנחנו כמו הלינקדאין בתוך הארגון. בשנה האחרונה הצלחנו להגדיל פי 5 את מספר הלקוחות ופי 4 את ההכנסות שיעמדו בסוף השנה על עשרות מיליוני דולרים. אנחנו עדיין לא יוניקורן, אבל אני מאמין שנהיה בתוך מספר לא רב של רבעונים".
1 צפייה בגלריה
מייסדי gloat מימין דני שטיינברג סמנכ״ל שיווק בן ראובני מנכ״ל עמיחי שרייבר סמנכ״ל טכנולוגיות
מייסדי gloat מימין דני שטיינברג סמנכ״ל שיווק בן ראובני מנכ״ל עמיחי שרייבר סמנכ״ל טכנולוגיות
מייסדי gloat. מימין: דני שטיינברג סמנכ״ל שיווק, בן ראובני מנכ״ל, עמיחי שרייבר סמנכ״ל טכנולוגיות
(צילום: מעיין שוורץ )
לדברי ראובני, "הגיוס הקודם שלנו היה בנובמבר 2019 היה לנו כסף ולא רציתי לגייס והתמקדתי בקידום החברה עצם העובדה שגייסנו ממש לפני הקורונה היתה אחת הסיבות שגייסנו רק כעת. קל מאוד לגייס כסף לחברה טובה. היה כאן סיבוב מאוד תחרותי ומהיר ובעיקר התמקדתי במי השותף שאני מכניס לחברה ובחרתי בגוף שמאוד רצינו בו, הם השקיעו רבות בתחום שלנו. בסוף, כל כסף שנכנס צריך להחזיר ולכן חובה לדעת כמה אתה צריך כדי לעשות את אבן הדרך הבאה ולהיכנס ליוניקורן, שאנחנו עדיין לא שם.
"המוצר שלנו משנה חברות, הוא מתחבר לקריירה של העובד. המערכת שלנו מאפשרת ניוד של עובדים בתוך הארגון. ניתן לשלוט באמצעותה בכל דבר שקשור לקריירה וחושפת בפניהם פרויקטים בתוך החברה. המערכת מראה לך איך תוכל להתקדם, מה אתה צריך ללמוד ואצל מי כדאי להתקדם.
"החברה מקבלת באמצעות המערכת נתונים על העובדים שלה והכשרתם. עובד צריך להתחבר למערכת ולהכניס את הפרופיל שלו ובעזרת הדאטה מייצרים לו מסלולי קריירה. המערכת מקנה לחברה מידע שמאפשר לה לעשות שינויים ארגוניים ולברר איזה איזה כישורים חסרים בארגון. הנראות הפכה להיות קריטית בארגונים גדולים והכישורים הפכו קריטיים בתוך החברה בתקופת הקורונה", סיכם ראובני.
Gloat פיתחה כאמור מערכת לניהול ופיתוח עובדים. בין ההזדמנויות פרויקטים קצרי-טווח, תפקידים במשרה מלאה ותוכניות מנטורינג, המותאמים למיומנויות העובדים ושאיפותיהם.
כמה מהחברות המובילות בעולם, משתמשות כיום במערכת של Gloat, כמו ענקיות המזון והמשקאות יוניליוור, פפסיקו ונסטלה, חברת האנרגיה שניידר אלקטריק, ענקית האחסון סיגייט, תאגיד התרופות נוברטיס, מובילת שירותי הבנקאות HSBC, ענקית הביטוח MetLife, ו- ABInBev, אחת מיצרניות ומפיצות הבירה הגדולות בעולם ואחרות.
מ-Gloat נמסר כי בתוך 4 חודשים מרגע ההטמעה של המערכת, חסכה חברת סיגייט 1.4 מיליון דולר באמצעות תהליכי ניהול וניוד יעילים של עובדיה. יוניליוור הצליחה להוציא לפועל יותר מ-4,000 פרויקטים, השווים בערכם ליותר מ-500,000 שעות עבודה, שב-60% מתוכם השתתפו עובדים ממגוון מחלקות עסקיות וסניפים ברחבי העולם. על הפרויקטים שאוישו ביוניליוור נמנים השקת מוצר גלידה חדש בזמן שיא והשקה של מגוון מוצרי היגיינה שהביקוש עבורם זינק בעקבות משבר הקורונה.