סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

וויקס של המקצוענים: דודא גייסה 50 מיליון דולר

מדובר בסבב D של דודא, שפיתחה כלי לאנשי מקצוע לבניית אתרים לעסקים קטנים. זהו הגיוס הגדול ביותר של החברה שכ-10 מיליון דולר ממנו ישמשו לרכישת מניות של מייסדי החברה ועובדיה

חברת דודא (Duda) גייסה 50 מיליון דולר בסבב D, סבב הגיוס הגדול ביותר של החברה, שכ-10 מיליון דולר מתוכו ישמשו לרכישת מניות של מייסדי החברה ועובדיה. את הסבב הובילה קרן קלארידג' ישראל והשתתפו בו בין היתר: Susquehanna Growth Equity ,Vintage Investment Partners.

בין המשקיעים בחברה ניתן לכלול את אורן זאב, שהיה המשקיע המוסדי הראשון שלה והוביל את סיבוב הסיד והראשון. החברה פיתחה כלי מקצועי לבניית אתרי אינטרנט לעסקים קטנים. בשונה מחברות ישראליות בולטות בתחום דוגגמת וויקס ואלמנטור הכלים של דודא מיועדים רק לאנשי מקצוע".
החברה עברה שינוי משמעותי ב-2014 ולמעשה עשינו ריסטארט של החברה. התחלנו את החברה סביב מובייל ואחרי 5 שנים הפכנו להיות פלטפורמת שמיועדת לאנשי מקצוע לבנות אתרים עבור עסקים קטנים", אומר לכלכליסט איתי סדן, מנכ"ל החברה. "אנחנו כמו וויקס לאנשי מקצוע. יש לנו מיליון אתרים על הפלטפורמה שחלק גדול מהם נבנה באמצעות ווייט לייבל".

2 צפייה בגלריה
איתי סדן אמיר גלט Duda
איתי סדן אמיר גלט Duda
איתי סדן אמיר גלט, Duda
סדן מודע לעובדה שהם פועלים בשוק רווי מתחרים לרבות שתי החברות הישראליות ואומר שהם רק לבעלי מקצוע שבונים אתרים ולא מתחרים באחרות. "שוק בניית האתרים הוא מאוד גדול וכל אחד יש צרכים שונים ויש חברות שוורדפרס או וויקס לא מתאימה להם", אומר סדן."הנפקה היא בעתיד שלנו אבל כעת רק רוצים להצמיח את החברה. לדודא יש גם לקוחות מאוד גדולים, אנחנו משרתים לקוחות SAAS חברות טכנולוגיה שרוצות לעשות אינטגרציה עם בוני אתרים כדי להציע אתרים כמו גו דדי טריפאדוויזר ואחרות שדרך אינטגרציה איתנו הם מציעים אתרים ללקוחות שלהם".
2 צפייה בגלריה
עובדי חברת דודא
עובדי חברת דודא
עובדי חברת דודא
(צילום: אמיר נאג'ר)
עד כה גייסה החברה כ-100 מיליון דולר
דודא הוקמה ב-2010 ע"י איתי סדן ואמיר גלט וגייסה עד כה 100 מיליון דולר. דודא מעסיקה 180 עובדים, מתוכם 90 בתל אביב והשאר בפאלו אלטו, קולורדו, לונדון וברזיל."אנחנו רוצים לגייס 100 עובדים נוספים בשנה הקרובה וייתכן אף יותר. רובם כדי לסייע בבניית המוצר ופיתוחו והחלק הנותר לתמיכה במערך השיווק והמכירות שלנו", אומר איתי סדן
בין לקוחותיה של דודא מעצבים ופלטפורמות SaaS אשר פונים לתחומי הנדל״ן, המלונאות, ניהול נכסים, אופנה, CRM, שיווק דיגיטלי ועוד. החברה חווה צמיחה מואצת בשנים האחרונות, וכיום ישנם כמיליון אתרים שנבנו על ידי למעלה מ-17,000 אלף אנשי מקצוע ברחבי העולם, בהתבסס על הפלטפורמה של Duda. חמי פרס הוא חבר הנהלה ומשקיע בדודא.