סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

נכנסת לתחום הדרושים: טיק טוק בוחנת כלי שיעזור למותגים לשכור עובדים

הפיתוח מיועד לעזור לאנשים למצוא עבודה באמצעות האפליקציה וליצור קשר עם חברות שמחפשות מועמדים; הפלטפורמה אינה מהווה חלק מטיקטוק עצמה ובנויה כדף אינטרנט נפרד, ומשתמשים יוכלו לפרסם בה סרטון במקום להעלות קורות חיים

טיקטוק בוחנת כלי שיעזור למותגים לשכור עובדים, כך אמרו מקורות לאתר Axios. תוכנית הפיילוט מיועדת לעזור לאנשים למצוא עבודה באמצעות האפליקציה, וליצור קשר עם חברות שמחפשות מועמדים. היא מיועדת גם לעזור למותגים להשתמש בטיקטוק כערוץ לגיוס עובדים.
החברה בוחנת כעת את השירות על קבוצת חברות בטא, כאשר מספר מותגים גדולים התבקשו להשתתף בניסוי, כולל ליגות ספורט מקצועניות. הפלטפורמה אינה מהווה חלק מטיקטוק עצמה, אלא דף אינטרנט נפרד שהגישה אליו מתבצעת מהאפליקציה של טיקטוק, ובו יכולים מותגים לפרסם מודעות דרושים, בעיקר לעובדים בדרג נמוך. משתמשים יוכלו לפרסם בפלטפורמה סרטון במקום להעלות קורות חיים.
1 צפייה בגלריה
טיקטוק טיק טוק TikTok בייטדאנס ByteDance
טיקטוק טיק טוק TikTok בייטדאנס ByteDance
טיקטוק טיק טוק TikTok בייטדאנס ByteDance
(צילום: רויטרס)
בנוסף, טיקטוק תבקש ממחפשי עבודה להעלות את סרטוניהם לפרופיל שלהם, כדי לעזור לקדם את השירות החדש. לפני מספר שבועות פקיד בכיר בטיקטוק כתב בלינקדאין שכתבה מהוושינגטון פוסט לגבי השימוש של Gen Zer בפלטפורמה, הביאה פקידים בטיקטוק לשקול לעבות את אפשרות חיפוש העבודה שהיא מציעה.