$

30 דקות או פחות

הרעיון לגיוס עובדים מרחוק הבשיל לאקזיט במהלך הסגרים

חברת ספץ הישראלית הוקמה במסגרת תכנית היזמות היוקרתית של המרכז הבינתחומי הרצליה, עלתה על הרדאר של המתחרה האמריקאית והופכת לסניף מקומי שלה. יעל פלורנטל, אחת המייסדות, מספרת איך זה קרה

שירות כלכליסט 12:4529.03.21

יש רעיונות שמגיעים בדיוק בזמן: בשנת 2017 הקימו 3 שותפים את Spetz.io, שפיתחה פלטפורמה לגיוס עובדים בערוצים דיגיטליים. ים דביר, יעל פלורנטל ואלון סלוצקי הקימו את החברה במסגרת תכנית ZELL, תכנית היזמות היוקרתית של המרכז הבינתחומי בהרצליה. כמו כל חברה בתחילת דרכה, היזמים נתקלו בהרבה תשובות שליליות, אבל הצליחו לגייס כמה מאות אלפי דולרים משתי קרנות והתחילו לצבור לקוחות משלמים.

 

 

 

לפרקים נוספים של הפודקאסט "30 דקות או פחות" ליחצו כאן

 

בעקבות הקורונה והמעבר לעבודה מרחוק וגיוס עובדים מרחוק, עוד גופים הבינו את הפוטנציאל ועד כמה פלטפורמה שעוזרת למנהלי גיוס כוח אדם לתקשר עם מועמדים באמצעות שירותי מסרים מיידיים כמו וואטסאפ יכולה לעזור להם.

 

יעל פלורנטל יעל פלורנטל צילום: Elizabeth Dixon Photography

 

 

גם המתחרה האמריקאית Paradox.ai גילתה עניין ויעל פלורנטל, סמנכ"לית התפעול של ספץ, מספרת כי במפגש בין הצדדים לא היה ברור מי מציע למי את המוצר שלו. בכל מקרה היה ברור שיש התאמה בין הצדדים, ובאמצע הקורונה היזמים הישראלים מצאו את עצמם בשיחות זום ארוכות ואפילו טסו לפגישה במטה של פרדוקס באריזונה, גם במחיר של בידוד כשחזרו לארץ. לפני שלושה חודשים הגיע האקזיט, שבעת העובדים של ספץ השתלבו בפרדוקס ועובדים עכשיו כדי לגייס עשרות מפתחים ואנשי מוצר שייצטרפו אליהם בסניף המקומי.

 

אילו עובדים הם מחפשים, איך משכנעים חברות לעבוד עם פלטפורמה חדשה ולמה מקפידים בחברה לערוך פגישות שבהן מדברים על רגשות העובדים? כל התשובות בפרק החדש של הפודקאסט "30 דקות או פחות".

 

 

 
להאזנה לפודקאסט לחצו כאן >>

 

 

מראיינים:

נבות וולק, איש הייטק.

אביב פרנקל, איש התקשורת וסטארט-אפיסט.

 

x