חדשות טכנולוגיה

בלעדי לכלכליסט

הפיצ'ר החדש של מיי הריטג' צפוי להזניק את שווי האקזיט שלה

כמה ימים לאחר מכירתה לפרנסיסקו פרטנרס, השיקה החברה הישראלית אפליקציה שעשויה להגדיל ב-100 מיליון דולר את שווי העסקה

מאיר אורבך 07:0207.03.21

ארבעה ימים בלבד אחרי שדיווחה על האקזיט, השיקה מיי הריטג' הישראלית אפליקציה חדשה שעשויה להזניק את שווי התמורה שיקבלו בעלי המניות של החברה ממכירתה, כך נודע ל"כלכליסט". לפי ההערכות שווי העסקה צפוי לגדול ב־100 מיליון דולר.

 

 

 

בשבוע שעבר שחררה מיי הריטג' את הפיצ'ר Deep Nostalgia, המאפשר להפוך תמונות ישנות לסרטים קצרים שבהם המצולמים מניעים את פניהם בטבעיות כאילו הם עדיין בחיים. בזכות הפיצ'ר הזה קפצה האפליקציה של החברה למקום הראשון בהורדות באפסטור של אפל תוך שהיא עוקפת את טיקטוק, יוטיוב, אינסטגרם ופייסבוק. הטיפוס לראש האפסטור באפל הוא ציון דרך משמעותי לחברה שמוסיף לה מיליוני הורדות ומנויים. בסוף פברואר הודיעה מיי הריטג' שקרן ההשקעות האמריקאית פרנסיסקו פרטנרס רוכשת אותה. החברות לא חשפו את סכום הרכישה, אך "כלכליסט" פרסם שהוא נאמד ב־600 מיליון דולר, סכום שיכול לגדול - תלוי באבני דרך שבהן עומדת החברה.

 

כך נראה הפיצ'ר החדש של מיי הריטג' 

 

 

בהסכם כלול סעיף המאפשר להגדיל את סכום העסקה בתלות בזינוק במספר המנויים. כעת, אם אמנם מספר המנויים יטפס בשל המיקום בצמרת אפסטור, הדבר יתורגם לזינוק בשווי החברה — והתמורה עשויה להגיע ל־700 מיליון דולר. הפיצ'ר החדש פותח בשיתוף חברת הטכנולוגיה הישראלית D-ID. מיי הריטג', שמייסדה הוא גלעד יפת, היא אחת החברות המובילות בעולם בתחום הגנאולוגיה.

 

 

גלעד יפת מנכ"ל מיי הריטג' גלעד יפת מנכ"ל מיי הריטג' צילום: אוראל כהן

 

x