$

30 דקות או פחות

"בזכות הקורונה סגרנו את הרבעון הכי מוצלח בהיסטוריה של החברה"

יוני אביטל רצה מוצר שיעזור ללקוחות להבין מה קורה לכוח המחשוב בחברה, והפרויקט הצדדי שיזם הפך לסטארט-אפ שמגלגל מיליוני דולרים. האם ControlUp כבר רואה את האקזיט באופק?

שירות כלכליסט 10:4727.07.20

הקורונה, כבר למדנו, עשתה דווקא טוב למספר תחומים וחברות, ו-ControlUp הישראלית נמצאת במקום טוב ברשימה הזו. החברה צמחה בכלל כפרויקט צדדי בחברת SmartX שהציעה פתרונות תוכנה לארגונים: יוני אביטל, ה-CTO אז, רצה לפתח כלי שיעזור לאנשי ה-IT בארגון להבין מה קורה לכוח המחשוב של החברה בכל רגע נתון ולאפשר לאנשים שמתחברים מהמכשיר שלהם למחשב וירטואלי להמשיך בעבודה חלקה, גם בשעות שבהן יש עומס על השרתים.

 

 

 

לפרקים נוספים של הפודקאסט "30 דקות או פחות" ליחצו כאן

 

הפרויקט הצדדי הזה תפס תאוצה, הלקוחות התלהבו והתוכנה צברה משתמשים, וכעבור כמה שנים הוחלט להפוך את המוצר הזו לחברה נפרדת ולגייס כסף כדי לצמוח: "באנו בשלים", מספר אביטל, שמכהן כיום כ-COO של ControUp. "ידענו כבר איך לבנות תחזית, איך להתייחס לכסף, איזו צורת שיווק תביא לקוחות, כמה יעברו לדמו ולכמה נמכור את המוצר. וזה עזר לגיוס".

 

יוני אביטל יוני אביטל צילום: ControlUp

 

 

החברה החדשה גייסה 20 מיליון דולר, יצאה לדרך וצמחה מאז מצוות של 9 אנשים ל-165 עובדים, אחרי שפתחה משרדים בארה"ב ובאירופה. בזכות הקורונה, מספר אביטל, "סגרנו את הרבעון הכי מוצלח בהיסטוריה של החברה" - ככה זה כשבבת אחת מיליוני עובדים התחילו לעבוד מהבית וחברות נאלצו להגדיל אפילו פי 5 את מספר המחשבים הווירטואליים, והפתרון של ControlUp הפך ממומלץ לחיוני ממש. המוצר אפילו קיבל חותמת רשמית בצורת הודעה של VMware הענקית כי ControUp הוא המוצר האידיאלי לניהול מחשבים וירטואליים ואף מוכרים את הפתרון של החברה הישראלית.

 

איך מרגיעים את החששות של הלקוחות מפני פגיעה בפרטיות, מה ההבדל המשמעותי בין לקוחות ישראלים ללקוחות זרים והאם יש כבר אקזיט באופק? כל התשובות בפרק החדש של הפודקאסט "30 דקות או פחות".

 

 

 
להאזנה לפודקאסט לחצו כאן >>

 

 

מראיינים:

נבות וולק, איש הייטק.

אביב פרנקל, איש התקשורת וסטארט-אפיסט.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x