שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
הייטק והון סיכון

Bond מגייסת 15 מיליון דולר להקמת מרכזי הפצה שכונתיים

הגיוס בוצע בהשתתפות Lightspeed Venture Partners MizMaa Ventures ו-TLV Partners. החברה מפתחת תשתית לוגיסטיקה ומשלוחים שמיועדת לסייע למותגים במייל האחרון

מאיר אורבך 16:0228.01.20

חברת הסטארט-אפ הישראלית Bond, גייסה 15 מיליון דולר. בסבב הגיוס השתתפו Lightspeed Venture Partners MizMaa Ventures ו-TLV Partners. מייסדי החברה הם אסף חכמון, מיכאל אוסדון ומאי שוחט. Bond נולדה מתוך חברת Shookit, שמספקת פירות וירקות דרך הרשת, והפכה במהרה לאחת החברות הצומחות ביותר בישראל, הרבה בזכות תשתית הלוגיסטיקה והמשלוחים שפיתחה החברה. 

 

"אנחנו מקימים רשת של מרכזי הפצה שכונתיים שתאפשר לחברות לקחת בעלות על החוויה שלאחר הקניה. אנחנו מזהים שמותגים זזים מהתמקדות במוצר למיקוד בשירות וכדי לייצר חווית שירות ברמה גבוהה ללקוח צריך תשתית ואנחנו רוצים להקים רשת כזו ומתפעלים אותה באמצעות המערך הטכנולוגי שלנו. אנחנו בונים טכנולוגיה שמאפשרת לכל מותג בעולם להתחבר אלינו ובאמצעותו להתחבר לרשת ההפצה שפועלת במנהטן, בניו יורק. שכבה נוספת היא שכבת פרימיום שמאפשרת למותגים לייצר חוויה אצל הלקוח שמקבל את המוצר. הלקוח יכול לשלוח מגוון של מוצרים דרכנו אפשרות להדרכה על המוצרים, אפשרות למגוון של מוצרים שמגיעים ללקוח כדי לנסות", אומר לכלכליסט אסף חכמון.

מימין: המייסדים מאי שוחט, אסף חכמון ומיכאל אוסדון מימין: המייסדים מאי שוחט, אסף חכמון ומיכאל אוסדון צילום: אוראל כהן

 

"כיום החברה עובדת במנהטן ובישראל. כל הרעיון של המוצר שלנו יצא מחברת שוקיט . לפני שנתיים וחצי לא רצינו להקים חברה. רצינו לעשות עסק שהוא שוקיט פירות וירקות שעבד נפלא חוץ מדבר אחד, עד שהגענו ללקוחות הקצה, כי השתמשנו בכל מיני חברות, והגענו למצב שכל טעות קטנה הרסה לנו את כל שרשרת האספקה. ברגע שזיהינו, הבנו שאם לא נפתור את זה העסק ימות. הבנו שעיקר העלות נופלת על הפעילות בתוך השכונה ולא ההגעה אליה. ברגע שזיהינו את זה הבנו שאנחנו נחלק את המרכז הגדול לכמה שכונתיים. היה לזה אימפקט לא יאומן. הורדנו את היקף איבוד הלקוחות בצורה משמעותית ואת ההכנסות הגדלנו פי 10 ביותר משנה", אומר חכמון.

 

"נפתח עוד מרכזים ועשינו שיתופי פעולה עם שחקני נדל"ן גדולים בארצות הברית ונקים מרכזים לוגיסטים שכונתיים. אנחנו כבר השנה נצא מניו יורק ומסתכלים על כמה ערים רלוונטיות עבורנו כמו שיקגו, סן פרנסיסקו, דאלאס, ואחרות. נגדל על פי הביקוש בתוך המערכת. ברגע שנתחבר למותג יודעים היכן נמצא הביקוש שלו והיכן אנחנו יכולים לעזור לו הכי הרבה", אומר אסף. "התחלנו לפני מספר חודשים בארצות הברית והקמנו שישה מרכזי הפצה במנהטן עם כ-20 לקוחות". 

 

ל-Bond אינטגרציה עם כל פלטפורמות ה-eCommerce המוכרות והיא מספקת עבורם מרכזי הפצה זעירים הממוקמים בשכונות מגורים בעיר, בקרבת הלקוחות. המרכזים מנוהלים על ידי צוות מקומי שמכיר את הלקוחות ברדיוס הפעילות היכרות אישית ומבצע את השליחויות באופניים חשמליים שאף מסייעים בהפחתת התנועה והקטנת זיהום האוויר. תהליך השילוח של Bond מאפשר הגעה ומסירה מהירה - מתוזמנת מראש ומדוייקת מאד, מיזעור טעויות במשלוח, וטיפול אנושי ונוח בתהליך ההחזרה במידת הצורך. כל אלה מייצרים חוויית לקוח חיובית ומותאמת אישית שמתגלגלת לערך חיובי ושביעות רצון מהמותג.

 

החברה צפויה לפתוח מרכזים נוספים במיקומים נבחרים גם בקווינס וניו ג'רזי. בחברה אומרים כי הם צופים פתיחה של שישה מרכזי הפצה נוספים באזור ניו יורק עד מרץ ועוד עשרות נוספים כחלק מההתרחבות לערים נוספות בארה"ב במהלך 2020. טל מורגנשטיין, שותף ב-Lightspeed אמר כי "אחד האתגרים הגדולים שעומדים היום בפני מותגים עם ערוץ מכירה ישירה ללקוח הוא אתגר המייל האחרון. עבורם, חווית הלקוח היא חלק מליבת הפעילות אבל חלק משמעותי מאותה חוויה, שהוא המגע עם לקוח הקצה, מבוצע על ידי צד שלישי, דבר שיכול להיות הרסני לחוויית הלקוח אם הוא מבוצע בצורה לא טובה. יחד עם Bond מותגים יכולים להתאים לעצמם את חוויית הלקוח לאחר הקניה ולהרחיב את טווח ההגעה שלהם עד לבית הלקוח".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x