שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
הייטק והון סיכון

רכישה רביעית ל-Minute Media הישראלית תוך פחות משנתיים

החברה שהוקמה ב-2011 הודיעה על רכישת פלפורמת הבלוגים FanSided. היקף העסקה מוערך ב-15 מיליון דולר

הגר רבט 12:1025.01.20

חברת Minute Media הישראלית הודיעה אמש על רכישת פלפורמת הבלוגים FanSided, פרטי העסקה לא נמסרו אך מקורבים לחברה העריכו שהיקפה עומד על כ-15 מיליון דולר.

 

מדובר ברכישה רביעית של הסטארט-אפ הישראלי בתקופה של פחות משנתיים, כאשר רק בנובמבר האחרון דווח על רכישת The Players Tribune - פלטפורמת תוכן המציגה ספורטאים בינלאומיים מהשורה הראשונה שייסד שחקן הבייסבול האגדי דרק ג׳יטר. ג׳יטר עצמו גם הצטרף לדירקטוריון החברה הישראלית.

 

 

 

FanSided הינה רשת של 1,500 בלוגרים, מגילאים וממקומות שונים, חלקם סטודנטים, שמכסים 300 קבוצות ספורט. האתר הוקם ב-2007 וטרם הרכישה היה בבעלות תאגיד התקשרות Meredith Corporation. מהחברה הישראלית נמסר שהאתר ימשיך לפעול כפלטפורמה עצמאית גם אחרי הרכישה וכי עובדיו יצטרפו ל-Minute Media.

 

Minute Media (במקור 90min), הוקמה בסוף 2011 על ידי אסף פלד, המשמש כמנכ"ל החברה, גילי בימן ויובל לרום. החברה מאפשרת לאוהדי ספורט מרחבי העולם

לייצר תכנים ייחודיים מנקודת מבטם האישית. לאור ההצלחה של 90min, המדורגת בין שלוש פלטפורמות הכדורגל המובילות בעולם, השיקה החברה ב-2016 את 12up, פלטפורמת ספורט ייעודית לספורט אמריקאי ותוך פחות משנה צברה בה עשרות מיליוני משתמשים.

 

אסף פלד אסף פלד צילום: גיא גלעד

 

 

לפני כשנתיים השיקה את DBLTAP, מותג ספורט ייחודי לאוהדי esports ולאחרונה הרחיבה את פעילותה לתחום התרבות הפופולרית כאשר רכשה את Mental Floss ו-The Big Lead. החברה מעסיקה למעלה מ-230 עובדים, שליש מהם במרכז הפיתוח בישראל ובין משקיעיה גולדמן זאקס, קומרה קפיטל, ג'מני, פרוזיבן, באטרי ומותגים גדולים מתחום המדיה והספורט.

 

לפי נתוני החברה, יש לה יותר מ-250 מיליון משתמשים ייחודיים בכל חודש ותכנים ב-14 שפות. בין לקוחות החברה מותגים כגון Nike, Pepsi, MasterCard, Verizon , אולפני Paramount, Warner Brothers 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x