$
הייטק והון סיכון

חברת Brodmann17 גייסה 11 מיליון דולר

החברה פיתחה אלגוריתמיקת למידה עמוקה עבור תחום הרכב האוטונומי, שמסוגלת לפעול עם קשת שבבים רחבה ובכך להוזיל פיתוחי מכוניות עצמוניות. את סבב הגיוס הובילה OurCrowd והשתתפו בו קרנות סמסונג, מניב מוביליטי, סוני אינוביישן ועוד

מאיר אורבך 15:0106.03.19

חברת ברודמן 17 (Brodmann17), שמפתחת אלגוריתמים ללמידה עמוקה בתחום הרכב החכם, גייסה 11 מיליון דולר בסבב ראשון אותו הובילה OurCrowd. השתתפו בו הקרנות Maniv Mobility, AI Alliance, UL Ventures, Samsung NEXT, ו-Sony Innovation Fund. החברה תשתמש בכספי הגיוס כדי להרחיב שותפויות ולהאיץ את אינטגרציית הטכנולוגיה שלה אצל לקוחותיה.

 

 

לפי נתוני החברה, שווי השוק של מערכות הסיוע לנהג - חלק מכריע בנהיגה אוטומטית - צפוי להגיע ליותר מ-90 מיליארד דולר עד 2025; בעוד מרבית החברות בתחום זה מתמקדות בהרחבת יכולות החומרה ומספקות שבבים מסיביים, יקרים ובלתי יעילים, מתמקדת Brodmann17 מתמקדת בתוכנה שמתאימה לכל מעבד. החברה בנתה אלגוריתמים ללמידה עמוקה בעלי רמת דיוק גבוהה, שנועדה להביא מערכות מתקדמות משוק הפרימיום לייצור המוני לשם שיפור הבטיחות.

 

 

מייסדי החברה, ד"ר אמיר אלוש, עדי פנחס ואסף מושינסקי מייסדי החברה, ד"ר אמיר אלוש, עדי פנחס ואסף מושינסקי

 

 

Brodmann17 נוסדה על ידי עדי פנחס, ד"ר אמיר אלוש ואסף מושינסקי, יזמים ואנשי טכנולוגיה מנוסים. ביחד עם צוות של חוקרי AI ומומחי טכנולוגיות רכב, פיתחו פיתחו תוכנה מתקדמת שנבחנת בימים אלה על ידי יצרני רכב מובילים.

 

 

 

"המשקיעים האסטרטגיים שלנו, שכבר מובילים בתחומי הבינה המלאכותית, מבינים כיצד הטכנולוגיה המהפכנית שלנו יכולה להביא נהיגה אוטומטית לציבור הרחב מבלי להזדקק לחומרה יקרה ובזבזנית", מסר פנחס, מנכ"ל Brodmann17. "בעקבות העלייה בביקוש למערכות מתקדמות לסיוע לנהג נמשיך ונעמיק את שיתופי הפעולה עם יצרנים מובילים בתעשיית הרכב". אלי ניר, שותף בכיר ב-OurCrowd, הוסיף: "אנו משוכנעים כי Brodmann17 היא אחת מחברות הבינה המלאכותית המובילות בתחומן. לחברה צוות ניהול מנוסה ביותר ומנהיגות טכנולוגית יוצאת דופן, שיצרה קפיצת מדרגה משמעותית בלב התשתית האלגוריתמית של הבינה המלאכותית ופתחה פער ניכר".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x