$
הייטק והון סיכון

Optimove חתמה על עסקה עם ענקית המזון יונילוור

חברת הסטארט-אפ הישראלית, המתמחה בטכנולוגיות שיווק, תספק תמיכה לשינוי אסטרטגי מהותי של יונילוור. בנוסף החברה הודיעה על גיוס של כ-60 בשנה הקרובה

מאיר אורבך 11:5010.02.19

חברת הסטארט-אפ אופטימוב (Optimove) המפתחת טכנולוגיית שיווק, חתמה על עסקה עם תאגיד יוניליוור במסגרתה ישולבו הטכנולוגיות של החברה במערך השיווק של הלקוחה.

 

"העסקה עם יוניליוור שביססה את פעילותה בשנים האחרונות בעיקר בערוצים סיטונאים, נעשתה על רקע שינויים והתמקדותם האסטרטגית בתחום המכירה הישירה לצרכן", אומר פיני יקואל, מנכ"ל ומייסד אופטימוב. "זה מהלך מאוד מעניין שהם מבצעים, המצריך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות לשיווק. אנחנו שמחים שהטכנולוגיה שלנו תיקח חלק בהמשך הצמיחה הגלובלית של התאגיד המרשים."

פיני יקואל מנכ"ל ומייסד Optimove פיני יקואל מנכ"ל ומייסד Optimove

 

עסקאות נוספות שחתמה אופטימוב הן עם מותגים גלובליים מובילים מתחום האופנה המשווקים און ליין. ביניהם Diane von Furstenberg מותג יוקרה עולמי של אופנת נשים הפועל ביותר מ-70 מדינות ברחבי העולם, Hanna Andersson ענקית בגדי ילדים ותינוקות, ו- Spanx המתמקדים בשיווק מחטבים והלבשה תחתונה.

 

כדי לתמוך בהיקף הפעילות הגובר אופטימוב מודיעה על גיוס של כ-60 עובדים בישראל בשנה הקרובה, זאת לאחר גיוס של 80 עובדים בשנה שחלפה בעקבות התרחבות פעילות החברה באירופה וארה"ב.

 

נוסף לכך החברה מודיעה על מינוי של שי פרנק לסמנכ"ל ניהול המוצר. פרנק, בעל תואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב, הוא בעל ניסיון של 14 שנים בניהול מוצרים בחברות בתחומי השיווק, אוטו-טק, אבטחה ותעשיית המל"ט. בתפקידו האחרון היה סמנכ"ל בחברת ClickDimensions העוסקת באוטומציה של שיווק דיגיטלי. פרנק ינהל את אסטרטגיית המוצרים של אופטימוב, שיפור המוצרים הקיימים, פיתוח מוצרים חדשים, שיפור חוויית המשתמש והטמעת המוצרים אצל הלקוחות.

 

אופטימוב הוקמה בשנת 2009 וגייסה 20 מיליון דולר מקרן ההון צמיחה IGP של משה ליכטמן וחיים שני בשנת 2016, עד אז התנהלה החברה ללא השקעות חיצוניות. אופטימוב מספקת טכנולוגית שיווק מתקדמת המסייעת למיקסום שווי לקוחות קיימים ל-300 מותגים בינלאומיים. החברה מעסיקה יותר מ- 210 עובדים בניו יורק, לונדון ובמרכז הפיתוח בתל אביב.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x