$

30 דקות או פחות

"אנחנו יודעים להגיד לא רק לכמה אנשים הגיע פרסום שלך - אלא למי"

תומר כהן, סמנכ"ל המוצר של לינקדאין והישראלי הבכיר בחברה, מספר על השינוי שעשתה המכירה למיקרוסופט, מה הסיכוי שהרשת החברתית תפתח מרכז בארץ - ומה המדיניות שלו לגבי אישור בקשות חברות?

שירות כלכליסט 10:5028.01.19

פייסבוק וטוויטר תופסות את רוב תשומת הלב כשמדברים על רשתות חברתיות, אבל הן לא היחידות, כמובן. לינקדאין, הרשת החברתית שממוקדת בעולם העסקים והעבודה, הגיעה כבר לכ-600 מיליון משתמשים, כשנתיים וחצי אחרי שנמכרה למיקרוסופט תמורת כ-27 מיליארד דולר. 

 

"נשארנו חברה נפרדת בתוך מיקרוסופט", מספר תומר כהן, סמנכ"ל המוצר של לינקדאין והישראלי הבכיר בה. וההפרדה הזו אמיתית, כמו שמסביר כהן: "מי שרוצה לעבור בין החברות צריך לעבור ראיון ולחתום על חוזה חדש".

 

 

 

לפרקים נוספים של הפודקאסט "30 דקות או פחות" ליחצו כאן

 

בראיון לפודקאסט "30 דקות או פחות" מסביר כהן איך מעסיקים וחברות משתמשים ביכולות השונות של הרשת החברתית ("יש לנו כמה מוצרים ממש נפרדים") ומדגיש את אחד היתרונות שלה: "אנחנו יודעים להגיד לא רק לכמה אנשים הגיע פרסום שלך - אלא למי".

 

איזה שינוי עברה שינתה לינקדאין בעקבות הרכישה, איך הגיע כהן לתפקיד הנוכחי, מה הסיכוי שהחברה תפתח משרדים ומרכז בארץ - ומה המדיניות שלו לגבי אישור חברים וקשרים ברשת? כל הפרטים בפודקאסט.

 

 

 
להאזנה לפודקאסט לחצו כאן >>

 

 

מראיינים:

נבות וולק, איש הייטק

אביב פרנקל, איש התקשורת וסטארט-אפיסט

 

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x