• תפריט
30 דקות

30 דקות או פחות

"שירות הזמנת האוכל שלנו נכשל בת"א - בארה"ב הגענו ל-100 אלף הזמנות ביום"

אודי אוסטר, ממייסדי טפינגו שנמכרה תמורת 150 מיליון דולר, מסביר למה בסטארבקס ביקשו לנתק את המערכת של החברה אחרי שעה אחת בלבד ומספר על ההתרחבות הגדולה שמתוכננת בארץ

שירות כלכליסט 11:0003.12.18

אם לא מצליחים בקטן, אפשר עדיין להצליח בגדול. כך למדו מייסדי טפינגו, שפיתחה פלטפורמה לרכישות מקוונות דרך מכשירי מובייל, המאפשרת למשתמשים להזמין מראש אוכל במסעדות ובתי קפה ולעקוב בזמן אמת אחר כל שלב בהזמנה מבלי שיצטרכו לעמוד בתור.

 

"השקנו את המערכת בתל אביב ונחלנו כישלון חרוץ, חשבנו שמצאנו פתרון לבעיה שכולם ישתמשו בו וגילינו שאף אחד לא השתמש בו", מספר אודי אוסטר, אחד ממייסדי החברה וסמנכ"ל הטכנולוגיות שלה. החברה עשתה ניסיון נוסף במכללה למינהל בראשון לציון, גילתה שמצאה נוסחה מצליחה - ועברה לשוק הגדול של מכללות ואוניברסיטאות בארה"ב.

 

 

 

כיום, מספר אוסטר, החברה מעבדת כבר 100 אלף עסקאות ביום ולפני כחודשיים נמכרה תמורת כ-150 מיליון דולר לענקית המשלוחים האמריקאית Grubhub.

 

לפרקים נוספים של הפודקאסט "30 דקות או פחות" ליחצו כאן

 

 

בראיון לפודקאסט "30 דקות או פחות" הוא מסביר למה בסניף סטארבקס בניו יורק ביקשו לנתק את המערכת של טפינגו אחרי שעה אחת בלבד, איך הבינו בחברה שכדאי להתמקד דווקא בתחום המכללות והאוניברסיטאות ומספר על תוכניות ההתרחבות בארץ - כשמרכז הפיתוח כאן אמור לגדול מ-30 עובדים כיום ל-100 איש.

 

 

ראיון שבועי עם יזמים, משקיעים ומנהלים בעולם ההייטק
 
להאזנה לפודקאסט לחצו כאן >>

 

 

מראיינים:

נבות וולק, מנכ"ל האקסלרטור של מיקרוסופט בישראל.

אביב פרנקל, איש התקשורת וסטארט-אפיסט.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x