שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
הייטק והון סיכון

טאבולה ו-Via חתמו על שיתוף פעולה אסטרטגי

במסגרת החוזה בין השתיים, יוצג פיד החדשות של טאבולה, ובו המלצות תוכן מספקי חדשות שונים, למשתמשי שירותי הנסיעות של ויה. טאבולה הגיעה להסכמים דומים עם יצרניות המובייל הסיניות ZTE ו-Vivo

מאיר אורבך 16:0015.11.18

טאבולה ו-Via הישראליות חתמו על הסכם שיתוף פעולה, במסגרתו ישולב פיד החדשות של טאבולה באפליקציית שירותי התחבורה של ויה. החברות יתחילו את שיתוף הפעולה מאוחר יותר השנה, תחילה בניו יורק ובהמשך גם בשווקים נוספים.  

 

 

הפיד של טאבולה יציע לנוסעים עדכוני חדשות מספקי תוכן שונים. לאחרונה חשפה החברה שיתוף פעולה דומה עם יצרנית המובייל Vivo, שתשלב את פיד טאבולה בכל הטלפונים שלה. באפריל הודיעה על שת"פ דומה עם ZTE.

 

אדם סינגולדה, מנכ"ל טאבולה אדם סינגולדה, מנכ"ל טאבולה צילום: David Pexton

 

 

"אני מאוד שמח לעבוד עם כל הצוות המוביל של ויה, ולהביא ערך מוסף למשתמשים שלה בדמות חדשות מותאמות אישית", אמר אדם סינגולדה, מנכ"ל טאבולה. "אני מאמין מזה זמן רב שהדור של היום אינו רוצה לבזבז זמן על חיפוש והיכולת לגלות דברים ולא לחפשם היא חלק בסיסי מהחוויה היומיומית". בפוסט שפירסם לאחרונה בבלוג החברה, סיפר סינגולדה שכלי המלצות התוכן של טאבולה הגיעו ל-1.4 מיליארד צפיות בחודש, ובכל שנה יש 20 מיליארד קליקים על התוכן שלה. לחברה, שהוקמה ב-2006, יש כיום 17 משרדים בעולם לאחר שגייסה 160 מיליון דולר.

 

 

 

"חוויית הנוסע חשובה לנו בכל שלב של הנסיעה", אמר דניאל רמות, מנכ"ל ומייסד ויה. "אנחנו מאוד שמחים על שיתוף הפעולה עם טאבולה שייתן לנוסעים שלנו חוויה נוספת בזמן הנהיגה". רמות, ד"ר למדעי המוח, הקים את החברה ב-2012 ביחד עם ד"ר אורן שובל.
בטל שלח
    לכל התגובות
    x