$
הייטק והון סיכון

ciValue גייסה 6 מיליון דולר בהובלת נילסן

החברה פיתחה פלטורמה שמאפשרת לקמעונאים למקד את מאמצי הפרסום שלהם ולהתאימם לפלטפורמות שונות - ואף להקים פלטפורמות שיווק. את סבב הגיוס הובילה גם Sonae, והשתתפו בו Emery Investments ומשקיעים נוספים

מאיר אורבך 12:3209.10.18

ciValue, שמפתחת פלטפורמות שיווק ופרסום בהתאמה אישית עבור שוק הקמעונאות, הודיעה היום (ג') כי גייסה 6 מיליון דולר בסבב ראשון. הוא הובל בידי Nielsen ו-Sonae, אליהן הצטרפו Emery Investments ומשקיעים נוספים.

 

 

ciValue הוקמה ב-2014 על ידי בני בסל וגלעד כהן; לחברה משרדים בניו יורק, פריז ויקנעם. בין לקוחות החברה רשתות שיווק מובילות בעולם כ-Sephora, סופר-פארם ו-Groupe Casino.

 

פרסום מקוון במובייל פרסום מקוון במובייל צילום: Google

 

 

הצמיחה העצומה של שחקנים עם יכולות פרסונליזציה מתקדמות כגון אמזון יצרה בקרב קמעונאים צורך בפתרונות מתחרים; הקמעונאים רואים בקידום מכירות מותאם אישית אמצעי לשימור לקוחות, ומחפשים כלים לבניית כלי שיווק מתאימים.

 

פתרון הענן של ciValue מאפשר לבצע התאמה אישית של הקמפיין לקהל ולפלטפורמה במהירות רבה ובעלות נמוכה משל פתרונות מקבילים. לחברה יש כלי לניתוח מהיר של צרכי הלקוח והעדפותיו המגוונות, כלי ליצירת קמפיינים פרסונליים והתאמה אישית של הצעות, פורטל שהופך את הקמעונאי לפלטפורמת פרסום מקוון ועוד.

 

"פיתחנו מוצר ייחודי לקמעונאים שלוקח את פלטפורמות השווק הפרסונלי צעד גדול קדימה", אמר בסל, מנכ"ל החברה. "הוא מאפשר לקמעונאים ליצור שיתוף פעולה עם מותגים, שעונה על דרישות הלקוחות לקבל מידע ומבצעים רלוונטיים שתואמים את ההעדפות והצרכים שלהם - וכל זאת בפלטפורמה אחת מבוססת ענן". 

 

 

 

״זוהי השקעה אסטרטגית עבורנו. מערכת היחסים שלנו עם ciValue התחילה ב-2014, ומאז החברה צומחת בקצב מעורר השראה״, אמרה ג׳ולי קורי, סגנית נשיא בכירה ב-Nielsen. ״אנו שמחים על ההזדמנות לתמוך ב-ciValue במציאת פתרונות טכנולוגים לשיפור נאמנות הצרכנים באמצעות פרסונליזציה״. ״הטכנולוגיה של ciValue היא חיונית עבור קמעונאים,״ הוסיף מיגל בגולו, מ-Sonae. ״אנו מאמינים כי באמצעות הטכנולוגיה של ciValue, ניתן יהיה להביא את עולם הקמעונאות לגבהים חדשים".
בטל שלח
    לכל התגובות
    x