$
חדשות טכנולוגיה

אויר נקי גם ברכב: HELLA הגרמנית הכריזה על שותפות עם BreezoMeter הישראלית

חיישן זיהום האוויר שמיוצר ע"י הלה מנטר את איכות האוויר בתוך ומחוץ לרכב ומעביר את הנתונים למערכת ניהול איכות אוויר מבוססת ענן, פיתוח של בריזומיטר. המוצר כבר מותקן ברכבים בפיילוט ברחבי גרמניה

קרן-אור גרינברג 08:1718.09.17

"אם נערכים לעתיד של מכוניות אוטונומיות, כשהנהג לא מאחורי ההגה, לא היית רוצה שהרכב יסגור חלונות לפני שנכנסים לזיהום או ריח רע? כולם מדברים על רכב בטיחותי, אבל מה עם רכב בריא? זיהום האוויר בתוך הרכב לרוב גדול פי 2 ממה שקורה בחוץ", כך אמר זיו לאוטמן, מייסד שותף של בריזומיטר

(Breezometer). שלשום, במהלך תערוכת הרכב הגדולה בעולם, IAA בפרנקפורט, במהלכה הוכרזה שותפות אסטרטגית של בריזומיטר הישראלית יחד עם אחת מחברות האלקטרוניקה לרכב הגדולות בעולם הלה (HELLA) שהולידה מוצר דגל משותף הנותן מענה לסוגיה זו.

 

 

 

 

חיישן זיהום האוויר שמיוצר ע"י הלה מנטר את איכות האוויר בתוך ומחוץ לרכב ומעביר את הנתונים למערכת ניהול איכות אוויר מבוססת ענן, פיתוח של בריזומיטר. המערכת מספקת אנליזות המבוססות על מידע בזמן אמת לצד תחזיות המוזנות חזרה למערכת הנהג ברכב עם סט המלצות להקטנת הסיכון משאיפת הזיהום. המוצר כבר מותקן ברכבים בפיילוט ברחבי גרמניה וכיום בריזומיטר במשא ומתן עם כל יצרניות הרכב הגדולות.

 

 

ניווט במסלול הנקי ביותר

 

ממצאים של OECD מראים כי 50% ממקרי המוות בשל זיהום אוויר במדינות OECD, מקורם בזיהום הנגרם מתחבורה. לאוטמן: "יש מילארדי אנשים בייחוד במקומות כמו אסיה שחיים תחת זיהום אוויר. כל התחזיות לגבי מכוניות ב-2019 מראות שתהיה בהן מערכת לשיפור אוויר.

 

פרשיית דיזלגייט ורגולציה על פליטות לוחצות על חברות הרכב שמודעות לבעיה, ונדרשות למצוא פתרונות לזיהום אוויר וההשלכות הבריאותיות שלו. זה בדיוק המוצר המשותף שפיתחנו, רכב שגם ״דואג״ לאיכות אוויר תקינה בתוך הרכב, בהתאם לזיהום האוויר בחוץ ובתוך הרכב, וגם מספק מידע ופתרונות לנוסעים כמו אפשרות לנווט דרך המסלול הנקי ביותר ולא רק הקצר, סגירת חלונות, הפעלת מיזוג אוויר ועוד".

 

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x